Ik heb ongeveer al die treinen van Ekeren ook nog eens gefotografeerd in Antwerpen-Oost (helaas altijd de schaduwkant, foto's met zon aan de goede kant kunnen maar vanaf 17u, toch als je geen spoorhoppen wil doen). De bestuurders zullen gedacht hebben dat het spoterkesdag was waarschijnlijk
Stefan
de foto van de M6 rijtuigen.
Zie ik het stuurstandrijtuig en dan de rijtuigen, dan de loc, en dan terug een stuurstandrijtuig.
vanwaar deze opstelling?
timothy_Vermeulen schreef:de foto van de M6 rijtuigen.
Zie ik het stuurstandrijtuig en dan de rijtuigen, dan de loc, en dan terug een stuurstandrijtuig.
vanwaar deze opstelling?
staat hier al meermaals op het forum uitgelegd, zoek de betreffende topic's op en lees alles eens uitbundig.
veel succes
Ik vind 1, 3, en 15 het meest geslaagd. Dat niet de hele trein van die twee Buffels er op staat vind ik niet zo'n bezwaar.
Ik vind een foto met "dramatisch" telelens-effect (en de staart van de trein buiten beeld) soms geweldig omdat er dan een deel van de trein op staat dat de snelheid het beste in beeld brengt.
Het spel van de verticale lijntjes van het hekwerk van de locomotieven komt fraai terug in de rongen van de wagens.