Naar welke muziek luister je nu?
Re: Naar welke muziek luister je nu?
Ondertussen luister ik een plaat die al een tijdje ouder is, maar van een artiest die nog niet zo bekend is.. Het gaat om een zekere Sander van Doorn, die we kunnen toevoegen aan het rijtje van bekende Nederlandse DJ's en techno/trance/dance artiesten (i.e. Tiësto, Armin van Buuren, Ron van den Beuken en Ferry Corsten, de eerste 2 hebben mijn voorkeur, naar de laatste 2 kan ik eerlijk gezegd niet lang luisteren..).
De plaat heet Close my Eyes en geloof het of niet: deze (redelijk) nieuwbakken artiest wist maar even Robbie Williams te strikken voor de zang (alhoewel vrij summier op deze plaat, wat bij dit genre eerder normaal is)..
Ik ben er zeker van dat we van deze man nog vaak gaan horen, althans dat hoop ik toch. Tiësto is stilletjesaan over zijn hoogtepunt heen en ook Armin zal binnen enkele jaren wijd daarover zijn, en dan is het tijd voor vers bloed..
De plaat heet Close my Eyes en geloof het of niet: deze (redelijk) nieuwbakken artiest wist maar even Robbie Williams te strikken voor de zang (alhoewel vrij summier op deze plaat, wat bij dit genre eerder normaal is)..
Ik ben er zeker van dat we van deze man nog vaak gaan horen, althans dat hoop ik toch. Tiësto is stilletjesaan over zijn hoogtepunt heen en ook Armin zal binnen enkele jaren wijd daarover zijn, en dan is het tijd voor vers bloed..