Extratrein op weg?
Extratrein op weg?
Op Railtime staat volgende trein vermeld:
Nummer 16468, V in Mechelen om 11:05 op spoor 1.1, A in Gent om 12:46.
Het is niet de L, noch de IR. De trein maakt geen enkele tussenstop, maar zit wel bijna 2 uur op de lijn.
Iemand weet van iets?
BDJ
Het is niet de L, noch de IR. De trein maakt geen enkele tussenstop, maar zit wel bijna 2 uur op de lijn.
Iemand weet van iets?
BDJ
Re: Extratrein op weg?
Railtime om 12.24 u.:
+00.31 bij aankomst in FGSP gepland.

EDIT: trein niet vertrokken uit Temse? Geen blauw bolleke bij aankomststation FGSP?
+00.31 bij aankomst in FGSP gepland.
Hoor je dan een overbelastingstoon: tuutuutuutuutuutuutuutuut?Trein 16468: huidige vertraging te wijten aan: overbelasting van het treinverkeer

EDIT: trein niet vertrokken uit Temse? Geen blauw bolleke bij aankomststation FGSP?
- Bijlagen
-
- 16468 Railtime
- railtime16468.jpg (35.94 KiB) 4512 keer bekeken
aan de nummer alleen kan je al zien dat het geen reguliere trein is, dit is een extrarit voor infrabel, nmbs of andere operator.Bartjedj schreef:Op Railtime staat volgende trein vermeld:
Iemand weet van iets?
BDJ
-
Is het misschien de zeer vreemde trein die ik vanochtend rond 7u noordwaarts uit Vilvoorde zag vertrekken? Twee HLE, niks abnormaals, vanachter een hele reeks goederenwagons (ketelwagens), ook nog best normaal, maar toch niet zoveel dat er me twee locs voor nodig leken. Maar zeer bizar was het reizigersrijtuig juist achter de locs, het leek me een niet al te recent internationaal rijtuig in een weinig gebruikelijke schildering.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
zal de sproeitrein geweest zijnjan_olieslagers schreef:Is het misschien de zeer vreemde trein die ik vanochtend rond 7u noordwaarts uit Vilvoorde zag vertrekken? Twee HLE, niks abnormaals, vanachter een hele reeks goederenwagons (ketelwagens), ook nog best normaal, maar toch niet zoveel dat er me twee locs voor nodig leken. Maar zeer bizar was het reizigersrijtuig juist achter de locs, het leek me een niet al te recent internationaal rijtuig in een weinig gebruikelijke schildering.

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
de weed-freeTim schreef:Was inderdaad de sproeitrein, ben die gekruist t.h.v. Wetteren.

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
kan gewoon zijn dat het rijtuig in opzending mee is gegaan. Dat gebeurd wel meerjan_olieslagers schreef:Is het misschien de zeer vreemde trein die ik vanochtend rond 7u noordwaarts uit Vilvoorde zag vertrekken? Twee HLE, niks abnormaals, vanachter een hele reeks goederenwagons (ketelwagens), ook nog best normaal, maar toch niet zoveel dat er me twee locs voor nodig leken. Maar zeer bizar was het reizigersrijtuig juist achter de locs, het leek me een niet al te recent internationaal rijtuig in een weinig gebruikelijke schildering.