Torhout 26 april

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Bert

Torhout 26 april

Bericht door Bert »

Gisterenmiddag geen school, en mooi weer. Ideaal om een uurtje langs de lijn te staan. :)
Mijn fiets genomen en op ik ben naar mijn favoriete plaats langs lijn 66 tussen Torhout en Lichtervelde gereden.
De zon zat niet perfect, maar al bij al zijn mijn foto's toch redelijk geslaagd. Afbeelding Afbeelding Afbeelding En als laatste nog een eenzame hectometerpaal. Afbeelding
Sander

Re: Torhout 26 april

Bericht door Sander »

Die van de 233 is heel leuk! :) 8) Misschien is 'ie nog wat mooier als de zon goed staat, maar daar ben ik niet zeker van - dat donkere front dat je nu hebt maakt het wel sfeervol!

Foto 4 is ook leuk, maar moet je eigenlijk nog is proberen met het front van een loc of wat erbij, dan versterk je het groothoekeffect leuk, vind ik :) . Maar voor de rest leuke platen!
Bert

Bericht door Bert »

Dank u :)
Voor foto 4 te nemen terwijl er een trein langs komt zou ik niet echt aanraden ook al zou het de foto ten goede komen :) . Daar zit je al redelijk dicht bij de sporen en ik denk dat niet iedere bestuurder dit zou appreciëren. :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

En maandag is daar al iemand voor de trein gesprongen, dat maakt ze extra voorzichtig
Bert

Bericht door Bert »

Jonathan schreef:En maandag is daar al iemand voor de trein gesprongen, dat maakt ze extra voorzichtig
ja? :?
Ik weet van niets.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bert schreef:
Jonathan schreef:En maandag is daar al iemand voor de trein gesprongen, dat maakt ze extra voorzichtig
ja? :?
Ik weet van niets.
Aha, tussen Zedelgem en Torhout. Rond 18:15 IC C 819 (vertrek Oostende 19:12, vertrek Brugge 19:33) is toen afgeschaft geweest. Een andere Bert (pendelt elke dag tussen Brugge en Roeselare) stond om 18:15 aan het station in Brugge en is pas om 20:30 in het station van Roeselare aangekomen.
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Er zitten ook wel mooitjes tussen doe zo verder zou ik zeggen :wink: :lol:
Bert

Bericht door Bert »

Dank u voor de reacties :wink:
Jerommeke

Bericht door Jerommeke »

Ziet er erg goed uit
Plaats reactie