Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Pendelaar
Bericht
door Pendelaar » 28 apr 2006, 20:29
Omstreeks 17u stond er in Halle op spoor 2 een werktrein bestaande uit twee diesellocs van de reeks 62 en een aantal gele plasser&theurer wagens met transportbanden.
Moest je eens zien hoe roestig die locs waren. Een likje verf zou echt geen kwaad kunnen; Bij de tweede loc zat het voorste draaistel bijna volledig onder de olie.
Worden die locs niet meer onderhouden ofzo ?
poyaud
Berichten: 528 Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst
Bericht
door poyaud » 28 apr 2006, 21:53
omdat het materieel is van INFRA zullen ze er niet veel geld meer insteken en uitsluitend het noodzakelijke onderhoud doen .
dat is tog goed dat die draaistellen onder de olie zitten , kunnen ze niet roesten...
Boke
Berichten: 35 Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:58
Locatie: Lommel
Contacteer:
Bericht
door Boke » 28 apr 2006, 22:22
K'heb vandeweek in Tamines de 6247(denk ik) gezien, helemaal opnieuw geschilderd. Hij was als nieuw.
Greg
Bericht
door Greg » 28 apr 2006, 22:50
Sommigen hebben hun laatste revisie in de jaren 70 gekregen.
Laat staan wat verf.
Shrek
Berichten: 13026 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 29 apr 2006, 01:05
ze moeten toch weg en ze hebben er teveel van, ik zou er ook niets meer in investeren
trainfreak
Berichten: 2660 Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere
Bericht
door trainfreak » 29 apr 2006, 07:37
Als je eens naar Merelbeke gaat gaan kijken...
De 6201 is helemaal veroest langs de voorkant!
Bert
Bericht
door Bert » 29 apr 2006, 10:20
De 6277 rijdt al jaren rond met groene vlekken in plaats van een groene band.
Tim
Berichten: 1234 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29
Bericht
door Tim » 29 apr 2006, 23:09
62'ers zal je de komende jaren nog vaak treffen,
Infrabel kan ze de eerste 5 jaar zeker nog niet missen.
Shrek
Berichten: 13026 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 30 apr 2006, 02:23
Tim schreef: 62'ers zal je de komende jaren nog vaak treffen,
Infrabel kan ze de eerste 5 jaar zeker nog niet missen.
als er "nieuwe" van de nmbs naar infrabel gaan kunnen ze ze wel missen
Laatst gewijzigd door
Shrek op 03 mei 2006, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
TBbart
Bericht
door TBbart » 30 apr 2006, 13:33
daar hebben ze geen geld voor, en dan nog moeten ze nog testritten uitvoeren, dus dat is verre toekomst
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 03 mei 2006, 22:42
Is de officiële maximumsnelheid van die 62's trouwens nog altijd 120 km/u ondanks het feit ze nu bij Infrabel zijn?
Shrek
Berichten: 13026 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 03 mei 2006, 23:46
TBbart schreef: daar hebben ze geen geld voor, en dan nog moeten ze nog testritten uitvoeren, dus dat is verre toekomst
ik bedoelde "nieuwe" 62ers, die zijn dan nieuw bij infrabel he
Tim
Berichten: 1234 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29
Bericht
door Tim » 04 mei 2006, 10:41
Trainspotterke schreef: Is de officiële maximumsnelheid van die 62's trouwens nog altijd 120 km/u ondanks het feit ze nu bij Infrabel zijn?
Ik denk het wel, naar mijn weten geldt alleen voor museummaterieel en sommige losse locs een beperking van 80 km/u.
Steven
Berichten: 23037 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 04 mei 2006, 18:36
museumlocs +hle 20 en 26 in losse rit mogen 80 km per uur, al de andere locs 100 uitgezonderd een 13 die mag 120 los