De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Dat hangt allemaal af waarschijnlijk van welke aanpassingen door Siemens moeten gebeuren. Ik neem aan dat ze bepaalde zaken bij Siemens op het fabriek willen aanpassen?
-
Ik denk dat er nog geen enkele 18 "geleverd" is, dat wil zeggen: door de NMBS van Siemens afgenomen. Dat zal pas gebeuren als alle testen naar tevredenheid zijn verlopen.Hobbes schreef:Terug naar Duitsland? Of blijven de geleverde 18'en nu wel in België?
Wim
In Eisenbahn Kurier van juni staat dat ze terug naar de fabriek zijn voor een nieuwe software versie.Steven schreef:Dat hangt allemaal af waarschijnlijk van welke aanpassingen door Siemens moeten gebeuren. Ik neem aan dat ze bepaalde zaken bij Siemens op het fabriek willen aanpassen?
Pfff zo blijven we bezig zeg, hopelijk zijn alle kinderziektes er dan ook uit als ze beginnen te rijden...
Hoi,
Op een waals treinenforum waar ik ook lid van ben stonden er foto's van de "New" 1802 in Kinkempois en op een foto hing er een zelfklever op de zijwand met vermelding Oostende-Kinkempois.
De foto's werden op zaterdag 16 mei genomen.
Lukas
Op een waals treinenforum waar ik ook lid van ben stonden er foto's van de "New" 1802 in Kinkempois en op een foto hing er een zelfklever op de zijwand met vermelding Oostende-Kinkempois.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Inderdaad .. en hopelijk blijven ze nog zo ff bezig tot zolang ALLE kinderziektes eruit zijn .. want ik heb geen zin om alle dagen te laat te komen in BXL dankzij wat kinderziektes van een nieuwe lok.Hobbes schreef:Pfff zo blijven we bezig zeg, hopelijk zijn alle kinderziektes er dan ook uit als ze beginnen te rijden...
Vind het zelf stukken beter dat de lok nog ff weg blijft, zolang er fouten inzitten

Allez, ze gaan die schone moderne nagemaakte rooster aan de zijkanten weg doen?Lukas schreef:Hoi,
Lukas

het is normaal dat in begin allerlei testen en aanpassingen nodig zijn, de loc die vanaf dag 1 perfect is en geen enkele aanpassing ondergaat bestaat nog niet volgens mij.Hobbes schreef:Pfff zo blijven we bezig zeg, hopelijk zijn alle kinderziektes er dan ook uit als ze beginnen te rijden...
Gisteren heb ik in kinkempois de 1802+1860+SNCF meetrijtuig geplaat
De trein vertrok om 17.30 in kinkempois ricthing Saint Ghislain om er dees weekend testritten te rijden
De trein vertrok om 17.30 in kinkempois ricthing Saint Ghislain om er dees weekend testritten te rijden
foto staat op volgende linkdoggys2 schreef:Dat zal wel een mooi plaatje zijn, ben benieuwd.
http://farm4.static.flickr.com/3636/355 ... aa70_b.jpg
-
1807 is juist uit de fabriek verlaten ! Er zijn nu al 8 machines verlaten en 2 daarvan zijn in Belgie en de rest waar ????