Hier kun je, in de gepaste post, foto's plaatsen van rollend materieel.
Let op: post enkel je eigen foto's, of foto's waarvan je de toestemming gekregen hebt.
sncf-sncb schreef:Hang dat toch gewoon in de Vauban zou ik zeggen.
Zou ik ook zeggen, inzetten op de EC's, ICa of ICb...
Maarja, helaas ben ik geen baas van de NMBS...
Mr Descheemaeker, geen zin om van job te wisselen?
Nu terug on topic, I10 WR beelden .
Groeten,
Joris De Mol
De legendarische P 8307 (en natuurlijk ook z'n ochtendelijke tegenhanger) heeft ons de voorbije weken verschillende keren de gelegenheid gegeven om de I10 Resto eens 'live' vast te leggen. Op 20/08 bijvoorbeeld:
Of een pak langer geleden, het eerste rijtuig achter de 2756 (en dit was een speciale trein waar het rijtuig dus wellicht echt als restaurant gebruikt werd, ook de Disco enz waren aanwezig):
Bijkomend vraagje:
Ik dacht dat er op een gegeven moment ervoor geopteerd werd om alle 27-en van een automatische koppeling te voorzien.
Als ik die 2756 zie blijkt het volgens mij niet het geval.
Is het uiteindelijk dan bij 40 locs gebleven?
Bijkomend vraagje:
Ik dacht dat er op een gegeven moment ervoor geopteerd werd om alle 27-en van een automatische koppeling te voorzien.
Als ik die 2756 zie blijkt het volgens mij niet het geval.
Is het uiteindelijk dan bij 40 locs gebleven?
Opgelet: de foto van de 2756 dateert van 2004, en toen was er van automatische koppelingen (en alle miserie errond ) nog geen sprake.
Tegenwoordig hebben enkel de 2741 tot 2760 de automatische koppeling (en dus ook de 2756), en ik heb nog niets gehoord over plannen om dit uit te breiden (temeer daar de HLE 19 eraan komt).