Mirakel: Vrouw overleeft zelfmoordpoging onder trein
Mirakel: Vrouw overleeft zelfmoordpoging onder trein
02/06 In Israël heeft een suïcidale vrouw op wonderbaarlijke wijze een zelfmoordpoging overleefd.
Op beelden van bewakingscamera's is te zien hoe de 56-jarige vrouw op de treinsporen gaat liggen, net voor een aanstormende trein.
De trein raast over de vrouw, die na afloop echter opstaat en wegwandelt.
http://www.youtube.com/watch?v=0rsN5hDB ... r_embedded
Bron: http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/ai ... video.aspx
Op beelden van bewakingscamera's is te zien hoe de 56-jarige vrouw op de treinsporen gaat liggen, net voor een aanstormende trein.
http://www.youtube.com/watch?v=0rsN5hDB ... r_embedded
Bron: http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/ai ... video.aspx
Re: Mirakel: Vrouw overleeft zelfmoordpoging onder trein
Niet zo wonderbaarlijk...is hier in Kalmthout al een keer of vier gebeurd...Bibke schreef:02/06 In Israël heeft een suïcidale vrouw op wonderbaarlijke wijze een zelfmoordpoging overleefd
Op een dag is het dan toch gelukt...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
als ik het goed zie gaat ze in het midden van het spoor liggen (in de lengte) lijkt mij niet zo abnormaal dat je op die manier kan overleven normaal is er toch vrij veel plaats tussen de dwarsliggers en de trein of niet 

Laatst gewijzigd door tomdg op 04 jun 2009, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Als dit een zelfmoordpoging is ben ik de Paashaas. 

-
als je echt dood wilt ga je toch wel rechtstaan inderdaad
gelukkig dat ze daar geen memorborstels hebben dan

gelukkig dat ze daar geen memorborstels hebben dan

Rechtstaan? Dat is zonder twijfel de meest afschuwelijke manier om jezelf van kant te maken. Van TB's heb ik al gehoord dat dit extreem choquerend is, omdat die gekken meestal ook nog eens proberen om de bestuurder recht in de ogen te kijken...
de meeste zelfmoordenaars staan desondanks recht hoor ...Trammist schreef:Rechtstaan? Dat is zonder twijfel de meest afschuwelijke manier om jezelf van kant te maken. Van TB's heb ik al gehoord dat dit extreem choquerend is, omdat die gekken meestal ook nog eens proberen om de bestuurder recht in de ogen te kijken...
en de ergste manier om je van kant te maken is doodsimpel maar heel erg door omhoog te springen als de trein je gaat raken ... de gevolgen laten zich raden
de meesten die zoiets moeten meemaken diennen terplaatse hun ontslag in ...
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Afhankelijk van de trein hetomdg schreef:als ik het goed zie gaat ze in het midden van het spoor liggen (in de lengte) lijkt mij niet zo abnormaal dat je op die manier kan overleven normaal is er toch vrij veel plaats tussen de dwarsliggers en de trein of niet

Uit ondervinding weet ik dat er bij de MR96 weinig plaats is, enkel recht in het midden heb je misschien nog wel kans. Maar dan moet je nog voorbij die 'baanruimer' (of koeienvanger hoe ze het ook noemen) geraken.

Bij math. uitgerust met memor, hangen de borstels toch wat laag om er ongeschonden er terug van onder uit te komen!Robin schreef:Afhankelijk van de trein hetomdg schreef:als ik het goed zie gaat ze in het midden van het spoor liggen (in de lengte) lijkt mij niet zo abnormaal dat je op die manier kan overleven normaal is er toch vrij veel plaats tussen de dwarsliggers en de trein of niet
Uit ondervinding weet ik dat er bij de MR96 weinig plaats is, enkel recht in het midden heb je misschien nog wel kans. Maar dan moet je nog voorbij die 'baanruimer' (of koeienvanger hoe ze het ook noemen) geraken.
Borstel hangt hoger dan het spoor ...10cm ? spoorhoogte 15 cm ?.. samen 25cm.celtjan schreef:
Bij math. uitgerust met memor, hangen de borstels toch wat laag om er ongeschonden er terug van onder uit te komen!
Zoals ik al zei in Kalmthout heeft er iemand +- 4 keer moeten proberen....
Het enige wat de machinist van de tegentrein aan zijn collega's kon zeggen was: ge moet niet langer zoeken ik heb ze weg zien wandelen...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
bij de nieuwe klasiekjes (700ers) hangt de borstel helemaal voorraan de trein ... en dan kan je het perfect overleven als je tussen de 2 rails ligt ...dentheo schreef:Borstel hangt hoger dan het spoor ...10cm ? spoorhoogte 15 cm ?.. samen 25cm.celtjan schreef:
Bij math. uitgerust met memor, hangen de borstels toch wat laag om er ongeschonden er terug van onder uit te komen!
Zoals ik al zei in Kalmthout heeft er iemand +- 4 keer moeten proberen....
Het enige wat de machinist van de tegentrein aan zijn collega's kon zeggen was: ge moet niet langer zoeken ik heb ze weg zien wandelen...
greetz 2302
De borstel hangt nooit op de hoogte van de rail aangezien dit totaal niet nodig is.
Omdat de krokodil altijd hoger is dan de bovenkant van de rail.
Omdat dit anders heel nadelig zijn van de borstel moest hij wel op die hoogte hangen, al gedacht aan alle overwegen waar die borstel anders zou slijten zonder dat het nodig is.
Omdat dit anders heel nadelig zijn van de borstel moest hij wel op die hoogte hangen, al gedacht aan alle overwegen waar die borstel anders zou slijten zonder dat het nodig is.
ik bedoel dat de borstel van een 700er helemaal voorraan de trein hangt en niet iets meer naar achter zoals bij de oude ... ik heb ook de indruk dat de borstel van de 700ers daarom hoger staat ( ik weet niet of dit bij de vernieuwde ook nog zo is)Steven schreef:De borstel hangt nooit op de hoogte van de rail aangezien dit totaal niet nodig is.
maar ik heb een verhaal gehoord waarbij iemand onder de trein sprong niks had (en dat was met een niet vernieuwde 700er)
greetz 2302
Aangezien de krokodillen ongeveer allemaal even hoog zijn (of zouden moeten) zo moeten ook "alle" borstels iets lager hangen dan de krokos hoog zijn, anders geen kontakt.HLE 2302 schreef:
ik bedoel dat de borstel van een 700er helemaal voorraan de trein hangt en niet iets meer naar achter zoals bij de oude ... ik heb ook de indruk dat de borstel van de 700ers daarom hoger staat ( ik weet niet of dit bij de vernieuwde ook nog zo is)
maar ik heb een verhaal gehoord waarbij iemand onder de trein sprong niks had (en dat was met een niet vernieuwde 700er)
Waar ze hangen vooraan en achteraan lijkt mij niet zo belangrijk, wel de hoogte anders wordt hun haar nogal hardhandig gekamd..
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
De hoogte is regelbaar bij elke borstel (om ze na twee ritjes niet te moeten wegsmijten). HIj mag zeker niet te hoog zijn want dan is er geen contact, te laag mag hij evenmin zijn aangezien hij dan veel sneller zal slijten.