Hallo,
Nadat TrainsporT eerder het transport van de nieuwe 18'ers van B-Cargo afsnoepte, doet ook Tuc-Rail beroep op TrainsporT!
Geen eigen locs, geen Infrabel locs, geen B-Cargo locs, nee TrainsporT!
Ik gun TrainsporT het van harte, daar niet van, maar is dit een teken dat er een en ander fout loopt bij de staat?
Persoonlijk had ik liever 52-53-54'ers aan het werk gezien, vooral omdat het gaat om werktreinen bij het vernieuwen van de bovenleiding Arlon-Luxemburgse grens, ooit het stamgebied van de Bolle Neuzen....
Bron: http://wallorail.be/
Groeten,
Joris De Mol
TrainsporT gaat erop vooruit!
Re: TrainsporT gaat erop vooruit!
Naar wat ik gehoord heb zouden deze werken gedaan worden door Fabricom, in onderaanneming van Infrabel. Loc's van nmbs en TUC-rail zouden duurder geweest zijn dan eentje van TrainsporT.
Re: TrainsporT gaat erop vooruit!
Nee zeker niet , ik denk dat het best is dat men op die manier lokale privé spoorvervoeraanbieders van de grond wil helpen...Joris schreef:Hallo,
Nadat TrainsporT eerder het transport van de nieuwe 18'ers van B-Cargo afsnoepte, doet ook Tuc-Rail beroep op TrainsporT!
Ik gun TrainsporT het van harte, daar niet van, maar is dit een teken dat er een en ander fout loopt bij de staat?
Men schreeuwt om initiatief en ondernemers...moet men ze maar steunen ook en dan is opdrachten geven beter dan subsidie die concurrentie waarschijnlijk vervalst...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: TrainsporT gaat erop vooruit!
Er zijn ondertussen ook al 55'ers in het zuiden van ons landje actief met het slepen van werktreinen. Onder andere de blauwe 5515!Joris schreef:Hallo,
Nadat TrainsporT eerder het transport van de nieuwe 18'ers van B-Cargo afsnoepte, doet ook Tuc-Rail beroep op TrainsporT!
Geen eigen locs, geen Infrabel locs, geen B-Cargo locs, nee TrainsporT!
Ik gun TrainsporT het van harte, daar niet van, maar is dit een teken dat er een en ander fout loopt bij de staat?
Persoonlijk had ik liever 52-53-54'ers aan het werk gezien, vooral omdat het gaat om werktreinen bij het vernieuwen van de bovenleiding Arlon-Luxemburgse grens, ooit het stamgebied van de Bolle Neuzen....
Bron: http://wallorail.be/
Groeten,
Joris De Mol