goederenverkeer op zaterdag

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
doggys2
Contacteer:

goederenverkeer op zaterdag

Bericht door doggys2 »

Het was de bedoeling om morgen naar Franiére of zo te gaan maar ik vrees voor het weer morgen, weet iemand een lijn in Wallonië waar op zaterdag toch behoorlijk wat verkeer is ook wat goederen betreft.
Als het niet anders kan mag het ook West-Vlaanderen want ook de volgende week ziet het er niet zo best uit.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
13'erke

Re: goederenverkeer op zaterdag

Bericht door 13'erke »

doggys2 schreef:Het was de bedoeling om morgen naar Franiére of zo te gaan maar ik vrees voor het weer morgen, weet iemand een lijn in Wallonië waar op zaterdag toch behoorlijk wat verkeer is ook wat goederen betreft.
Als het niet anders kan mag het ook West-Vlaanderen want ook de volgende week ziet het er niet zo best uit.
Tja, te Franière zal je nog het meeste zien, alles van en naar de athus-meuse, en het verkeer tussen charleroi-namen-luik. Op andere lijnen is het veel rustiger natuurlijk qua goederen. Lijn 117 is ook wel eens tof om te doen, daar passeert ook wel nog wat goederen. Ofwel doe je eens een aansluiting, dan denk ik aan Quenast of Clabecq, levert ook steeds mooie foto's op.
doggys2
Contacteer:

Re: goederenverkeer op zaterdag

Bericht door doggys2 »

Bedankt 13'erke en misschien doe ik wel de twee dagen of neem ik nog eens een zaterdag bij want het weer lijkt te beteren maar zo zijn er toch enkele mogelijkheden om op een zaterdag te spotten.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Plaats reactie