Pagina 8 van 11
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 28 jan 2008, 01:27
door Shrek
hij stond aan de kant van de hanswijkdries
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 28 jan 2008, 12:09
door 260689
gisteren 3 rode M4 gezien in bundel van schaarbeek
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 28 jan 2008, 18:01
door treinbruno
De M4'en van dendermonde staan er nog altijd en het zijn er nog altijd 4

Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 28 jan 2008, 18:14
door Joris
Hallo,
Naar wat ik een maand terug hoorde waren er nog 3 in de CW Mechelen en 4 op Dendermonde-Brussel, als deze weg zijn, zijn de laatste rode M4'en weg.
Groeten,
Joris De Mol
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 12 feb 2008, 17:31
door msts.be
Gisteren (11 februari) reden de 4 rode M4'en nog steeds in de P-trein Dendermonde-Brussel Luxemburg. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor deze ook gaan verdwijnen.. ik hoop het althans, want dan kan men eindelijk beginnen aan de modernisering van de Breaks (waarvan het prototype, de 308 zo stilletjes aan de CW moet gaan verlaten..

)
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 12 feb 2008, 17:45
door Bartjedj
Als die nog niet vastgeroest is aan de rails van CW Mechelen
Vraagje: als de CW Mechelen tegen 2018 verdwijnt, wie gaat dan die projecten afwerken?
BDJ
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 12 feb 2008, 17:53
door msts.be
In Cuesmes gaat men zich met de M5'en bezighouden, en wie weet kan men in Salzinnes ook nog een deel doen ofzo.. Maar gaat de volledige werkplaats verdwijnen ? Ik dacht maar een deel ervan, en dat een ander deel nieuw gebouwd wordt, of anders worden die activiteiten van de afgebroken gebouwen naar andere CW verhuisd..
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 13 feb 2008, 03:34
door Steven
Bartjedj schreef:Als die nog niet vastgeroest is aan de rails van CW Mechelen
Vraagje: als de CW Mechelen tegen 2018 verdwijnt, wie gaat dan die projecten afwerken?
BDJ
Wie zegt dat de cw in mechelen weg gaat?
Het is niet omdat er daar een bypass komt en een nieuw station dat ze een bedrijventerrein van ettelijk hectaren zomaar gaan wegdoen hoor, je beseft echt niet hoe groot dat domein is.
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 13 feb 2008, 16:42
door Bartjedj
Dat heb ik uit betouwbare bron: Onder Den Toren, het infomagazine van Stad Mechelen.
BDJ
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 13 feb 2008, 21:20
door Steven
Bartjedj schreef:Dat heb ik uit betouwbare bron: Onder Den Toren, het infomagazine van Stad Mechelen.
BDJ
dat magazine word geschreven door iemand van de stad neem ik aan en die moet de info krijgen van de spoorweg, CW mechelen sluiten zonder een gelijkaardige werkplaats ergens anders neer te poten lijkt me echt wel uit de lucht gegrepen.
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 13 feb 2008, 23:44
door Shrek
Steven schreef:
dat magazine word geschreven door iemand van de stad neem ik aan en die moet de info krijgen van de spoorweg, CW mechelen sluiten zonder een gelijkaardige werkplaats ergens anders neer te poten lijkt me echt wel uit de lucht gegrepen.
Het terrein daar is wel heel groot, volgens mij kunnen ze even "goed" werken met de helft van de oppervlakte. Maar als ze dat helemaal wegdoen, waar moeten de treintjes dan hun groot onderhoud krijgen?

Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 13 feb 2008, 23:51
door Steven
de oppervlakte die ze nodig hebben aan de kant van de cw stelt niks voor tov de totale oppervlakte van dat gebied.
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 14 feb 2008, 00:21
door Bartjedj
Ok, ik neem mijn woorden terug.
BDJ
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 11 mar 2008, 22:46
door Joris
Hallo,
Een week terug was er in het VTM nieuws een berichtje dat er in Mechelen een spiksplinternieuwe loods geopend is. (Je zag dan een I11 binnenrijden onder aanwezigheid van Inge vervotte en Mr Descheemaeker...).
De CW Mechelen zal dus niet zo gauw sluiten

.
Groeten,
Joris De Mol
Re: M4 en klassiekjes
Geplaatst: 27 mar 2009, 22:45
door poyaud
Hier effe bijzetten ;
Het laatste gemoderniseerde M4 rijtuig zal binnen enkele weken Mechelen verlaten.
het gaar hier om een 1ste klasse rijtuig+pakwagen.
Kleine nummer ; 58033