AM-96
- Dieselfreak
Re: AM-96
Mag je daar als gewone reiziger gaan zitten?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
waarom niet, maar is niet echt aangewezen, het stoeltje geeft super weinig comfort de meeste blijven er gemiddeld een kwartierke op zitten en dan krijgen ze al last aan de onderrug of zitvlak. Natuurlijk enkel indien het terug te vinden is in de overgang tussen twee ms96.
- Dieselfreak
In de MS96 is er nogal eens plaatsgebrek tijdens de spits, zou het geen goed idee zijn dat sommige reizigers in dat geval in de doorloop gaan staan?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Daar gaan genoeg mensen staan, zoniet kan ik de vele schade die in dat deel terug te vinden is niet verklaren. Het zonnegordijn is er geregeld beschadigd om maar een voorbeeld te geven alsook de nodige aantekeningen met stift aangebracht op de wanden maakt al veel duidelijk.
- Dieselfreak
Er bevindt zich in de doorloopkop van een Deense Neus een raam dat open kan, waarvoor dient dat?