Heb hem ook gezien vanuit de trein, hij ging net stoppen te Mortsel-DeurnsesteenwegSteven schreef:heb gisteren voor het eerst de 311 new look gezien. Deed de L trein Brussel Zuid - Antwerpen Centraal.
Modernisering Breaks
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: Modernisering Breaks
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 03 aug 2011, 14:00
- Locatie: Bruxelles
Re: Modernisering Breaks
Ik heb gisteren de 3294 met de 311 en 378 gedaan. Den stuurpost is proper, wat een verschilSteven schreef:heb gisteren voor het eerst de 311 new look gezien. Deed de L trein Brussel Zuid - Antwerpen Centraal.

Re: Modernisering Breaks
Ik heb vandaag op de 391 gezeten, aan het fietsencompartiment en ik moet zeggen dat de modernisatie geslaagd is.
Is het aantal plaatsen er met de modernisatie op vooruitgegaan of zijn er minder plaatsen.
Is het aantal plaatsen er met de modernisatie op vooruitgegaan of zijn er minder plaatsen.
Re: Modernisering Breaks
Ik heb de gemoderniseerde 'breaks' al wel zien rijden, maar heb er nog niet ingezeten...
'k Veronderstel dat er een aantal zitplaatsen minder zijn wegens het inbouwen van een multifunctionele ruimte...?
'k Veronderstel dat er een aantal zitplaatsen minder zijn wegens het inbouwen van een multifunctionele ruimte...?
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
-
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
- Locatie: Aalter
Re: Modernisering Breaks
Vandaag stond de 391 in TW Merelbeke. Ze waren bezig in de stuurpost (Onder het bestuurders paneel). Wat weet ik niet maar er kwamen computers aan te pas en ze waren precies testen aan het doen.



Re: Modernisering Breaks
380 staat al het ganse weekend op rust te FSNO, die zal morgen dus op de IC L zitten (te beginnen met IC 2330).




Re: Modernisering Breaks
Hoe zit het trouwens met die modernisering? De laatste die hier gemeld werd is ondertussen weeral twee maand geleden. Ik mag hopen dat er ondertussen toch nog minstens één buiten gekomen is?
-
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
- Locatie: Aalter
Re: Modernisering Breaks
toen hij in Merelbeke stond voor de opendeurdag zag ik geen graffiti op de 391.Stijn91 schreef:Vandaag 391 gezien op de IC L naar Kortrijk. Vol graffiti.



Re: Modernisering Breaks
Hij hing langs 1 kant goed vol, andere kant niet kunnen zien. Het was als IC 2334 samen met nog een andere Break.Treinen9880 schreef:toen hij in Merelbeke stond voor de opendeurdag zag ik geen graffiti op de 391.Stijn91 schreef:Vandaag 391 gezien op de IC L naar Kortrijk. Vol graffiti.
- Dieselfreak
- Berichten: 2102
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: Modernisering Breaks
Ik heb er gisteren in gezeten, van Kortrijk (08:15) tot Brussel-Zuid (09:19). Het is de tweede keer dat ik in een vernieuwde Break zit, en de eerste keer voor wat langere afstand, de eerste keer, in de 378, al meer dan een jaar geleden, heb ik er maar een tiental kilometer in gezeten, van Menen tot Kortrijk.Stijn91 schreef:Vandaag 391 gezien op de IC L naar Kortrijk.

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Modernisering Breaks
Wat is de plaats waar de Breaks staan 's nachts, gisteren zat de 391 met de XXX op IC L (gezien om 12:59 te Denderleeuw), nu zat ik deze morgen in de 391 die van Brussel-Nat.-Luchthaven naar Gent-Sint-Pieters reed, om 7:55 te Denderleeuw.
Re: Modernisering Breaks
Breaks staan veruit overal in het land tijdens de nacht.Stijn91 schreef:Wat is de plaats waar de Breaks staan 's nachts, gisteren zat de 391 met de XXX op IC L (gezien om 12:59 te Denderleeuw), nu zat ik deze morgen in de 391 die van Brussel-Nat.-Luchthaven naar Gent-Sint-Pieters reed, om 7:55 te Denderleeuw.
Re: Modernisering Breaks
HDHW, graag reactie of deze lijst (pagina 82, 05/08/11) nog correct is. Robin liet ons de 316 zien op foto, hoe zit het met 429 en 315 ? En is men nu van zin het ritme op te voeren of blijft alles hetzelfde nu men aan de 800'en en Sprinters gaat beginnen ? Uiteindelijk was men 5 jaar geleden ook bezig met 3 modernisatieprogramma's tegelijkertijd en dat ging toch vlot ? De M4'en, I6'en en tweeledige, en toch was er elke 2 weken een stelletje klaar.treop schreef:308
380
378
391
313
383
311
429 is ook al gekoppeld. nu nog de proeven
315 in volle opbouw
316 in volle opbouw
317 staat klaar om aan de opbouw te beginnen
309 voorbereidende werken zijn gestart