Pagina 2 van 2
Re: Route Fyra
Geplaatst: 09 feb 2013, 16:12
door peejee2
K V B schreef:Shrek schreef:Hij zou in de toekomst wel langs daar gaan rijden, maar momenteel nog niet dus

Waarom eigenlijk?
Niet te ver gaan zoeken. Fyra heeft nog nooit testen met zijn ETCS op een 2.3.0d lijn uitgevoerd en mag daar dus ook niet in ETCS rijden.
De lijn kan ook niet het verschil maken tussen een Fyra of een andere trein.
Re: Route Fyra
Geplaatst: 09 feb 2013, 16:13
door peejee2
stefanic schreef:Hobbes schreef:En niet te vergeten: de ETCS software op de V250 is niet compatibel met de ETCS op L25N... Dat noemen ze dan een "Europees systeem"...
Daar zou die wel (net als Thalys) gewoon TBL1+ rijden zeker? De andere treinen die 25N gebruiken (IRi, ICQ) hebben ook geen ETCS
Noch Thalys, noch Fyra hebben TBL1+ aan boord
Re: Route Fyra
Geplaatst: 09 feb 2013, 16:39
door rvdborgt
peejee2 schreef:K V B schreef:Shrek schreef:Hij zou in de toekomst wel langs daar gaan rijden, maar momenteel nog niet dus

Waarom eigenlijk?
Niet te ver gaan zoeken. Fyra heeft nog nooit testen met zijn ETCS op een 2.3.0d lijn uitgevoerd en mag daar dus ook niet in ETCS rijden.
Op de HSL-Zuid ligt ook die versie.
Groetjes,
Rian
Re: Route Fyra
Geplaatst: 10 feb 2013, 19:23
door peejee2
Toch niet. De versie op HSL-Zuid is dezelfde als op de L4. Het is een 2.3.0 Corridor 2007 (hetgeen eigenlijk een 2.2.2 is plus een deel CR's. 100% zeker.
Op een aantal punten zijn wel van in het begin compatibel met een 2.3.0d, daar waar L4 dat (nog) niet is.
Re: Route Fyra
Geplaatst: 13 feb 2013, 21:14
door AlexNL
peejee2 schreef:Toch niet. De versie op HSL-Zuid is dezelfde als op de L4. Het is een 2.3.0 Corridor 2007 (hetgeen eigenlijk een 2.2.2 is plus een deel CR's. 100% zeker.
De
Netverklaring van ProRail bevestigt dit (pagina 26).