Weet iemand wanneer er met de bouw wordt gestart? Ik ben op 1 september met de fiets langsgereden en ik zag enkel dat de betonelementen voor de bouw van een verhoogd perron er lagen. Voor de rest nog geen spoor van een perron in aanbouw. Men mag zich toch beginnen spoeien om het voor december klaar te krijgen of is de heropening uitgesteld?
wrpint schreef:Weet iemand wanneer er met de bouw wordt gestart? Ik ben op 1 september met de fiets langsgereden en ik zag enkel dat de betonelementen voor de bouw van een verhoogd perron er lagen. Voor de rest nog geen spoor van een perron in aanbouw. Men mag zich toch beginnen spoeien om het voor december klaar te krijgen of is de heropening uitgesteld?
De perrons van Halanzy, Aubange en Messancy zijn uiteindelijk ook in nog geen drie maanden gebouwd geweest, ze!
24 oktober 2007: betonelementen liggen er nog altijd. Nog geen spoor van enige bedrijvigheid. In Welkenraedt zijn ze wel aan het werken (perronverhoging?). Het zal dringen worden om Hergenrath af te krijgen...
Eerstvolgende happening in die regio: opening van de nieuwe Buschtunnel op 23 november, zie http://www.buschtunnel.de . Ach, en dat perron van Hergenrath zal er nog wel komen...
wrpint schreef:24 oktober 2007: betonelementen liggen er nog altijd. Nog geen spoor van enige bedrijvigheid. In Welkenraedt zijn ze wel aan het werken (perronverhoging?). Het zal dringen worden om Hergenrath af te krijgen...
wrpint schreef:24 oktober 2007: betonelementen liggen er nog altijd. Nog geen spoor van enige bedrijvigheid. In Welkenraedt zijn ze wel aan het werken (perronverhoging?). Het zal dringen worden om Hergenrath af te krijgen...
Dat ligt er rapper dan je denkt!
Gisteren, zaterdag 03.11 stond er al een werk-prefab-gebouw en een toilet. Ook een deel van de berm was al afgespannen met oranje plastic. Men zal er aan beginnen dus...
Kris schreef:In de nieuwe dienstregelingen vanaf december staat Hergenrath er al in dus is het officieel
Zijn deze dienstregelingen al ergens online te bekijken? Op site NMBS kan je al wel een zoekopdracht ingeven, maar een voorlopige versie van het nieuwe spoorboekje zal er waarschijnlijk nog nergens te vinden zijn?
Kris schreef:In de nieuwe dienstregelingen vanaf december staat Hergenrath er al in dus is het officieel
Zijn deze dienstregelingen al ergens online te bekijken? Op site NMBS kan je al wel een zoekopdracht ingeven, maar een voorlopige versie van het nieuwe spoorboekje zal er waarschijnlijk nog nergens te vinden zijn?
Nee, het nieuwe spoorboekje is online nog niet beschikbaar. Op http://www.bttb.be/drgl2008.htm staat wel een vertrekstaat van Hergenrath.