Pagina 2 van 2
Geplaatst: 20 mar 2007, 15:16
door sable
Shrek schreef:en ze kunnen dan niet die treinen rondleiden of de mensen ergens laten overstappen?

Omleiden is niet mogelijk, want de sporen kunnen het zwaar gewicht van de Eurostars niet verdragen. Er zijn maar 2 routes geschikt voor Eurostars;
1: Herne Hill (Zuiderlijke route)
2: Denmark Hill (Noorderlijke route)
Deze zijn de enige routes die uitgebouwd zijn, en ze gaan alle twee door Wandsworth Road, waar het vuur was.
Geplaatst: 20 mar 2007, 16:32
door Patrick
Courage, vanaf 14 november is het compleet HSL.
Geplaatst: 21 mar 2007, 13:24
door super1500
had men de mensen niet gewoon in Folkstone kunnen laten overstappen (op een gewone britse trein)?
Geplaatst: 21 mar 2007, 13:31
door Steven
super1500 schreef:had men de mensen niet gewoon in Folkstone kunnen laten overstappen (op een gewone britse trein)?
een station waar eurostar stopt moet een steriele zone hebben voor douane controle
Geplaatst: 22 mar 2007, 15:45
door sable
De eerste stop daarvoor zou Ashford International zijn, maar ik twijfel of deze station de kapaciteit heeft om al de mensen te kunnen ontvangen.
Geplaatst: 22 mar 2007, 22:03
door Jules
De steriele stationsruimte en checkin valt nog mee, maar 2 sporen is wat weinig denk ik.
Geplaatst: 23 mar 2007, 00:42
door sable
Bijna onmogelijk het werk van 5 sporen in Waterloo maar op de 2 sporen uit te voeren.
Geplaatst: 23 mar 2007, 01:08
door Shrek
het grootste probleem is dan waarschijnlijk dat de treinen allemaal een uur of 4 te vroeg in ashford zijn en daar nergens kunnen wachten

Geplaatst: 23 mar 2007, 19:54
door TMTHALYS
In eerste instantie was de oplossing die COE in Lille voor ogen had inderdaad om tussen Parijs/Brussel en Ashford te rijden maar gezien het aantal reizigers dat gereserveerd had bleek dit niet mogelijk te zijn. De capaciteit van Ashford International is gewoon te klein om deze aantallen te verwerken.