Geplaatst: 04 mei 2007, 15:39
Zie ook http://spoorvreter.be/blog/?page_id=280Wover schreef:Ah, dat wist ik niet.
Zie ook http://spoorvreter.be/blog/?page_id=280Wover schreef:Ah, dat wist ik niet.
Vooral AM 62 en AM 63. Je gaat (jammer genoeg) erg lang moeten zoeken achter horizontale koplampen in Brugge. Ook de 261 zul je niet rap terugvinden.Bert schreef:In West-Vlaanderen zijn het hoofdzakelijk rode tweetjes. Vooral de AM62-65. Ook niet moeilijk als een groot deel van deze stellen in Oostende onderhouden worden.
'k zou het nie weten...pietmol schreef:is een M4 rijtuig uitgerust met een 13-polige UIC568 of een 18-polige UIC-558 kabel?
Tuurlijk, anders zou ie niet de aanduiding I10 mogen hebben.super1500 schreef:'k zou het nie weten...pietmol schreef:is een M4 rijtuig uitgerust met een 13-polige UIC568 of een 18-polige UIC-558 kabel?
maar een 18-polige UIC-558 kabel zou wel praktisch zijn, al was het maar om in de toekomst met t18 in combinatie met MUX stuurstandijtuigen (I11,M6, ...) in td te kunnen rijden.
heeft I10 eigenlijk zo'n IUC kabel?
dus I10 kan trek-duw rijden met bv T13 en I11 stuurstand-rijtuig.i11 schreef:Tuurlijk, anders zou ie niet de aanduiding I10 mogen hebben.super1500 schreef:'k zou het nie weten...pietmol schreef:is een M4 rijtuig uitgerust met een 13-polige UIC568 of een 18-polige UIC-558 kabel?
maar een 18-polige UIC-558 kabel zou wel praktisch zijn, al was het maar om in de toekomst met t18 in combinatie met MUX stuurstandijtuigen (I11,M6, ...) in td te kunnen rijden.
heeft I10 eigenlijk zo'n IUC kabel?
Steven schreef:bobby dat in TD rijden kan en mag enkel na de nodige proeven, ivm storingen door omvormer en spoorkringen, .... dus zomaar iets in trek duw laten rijden zonder proeven kan dus niet. aangezien bij mijn weten die trek duw proeven met i10 nooit gebeurd zijn is het tot op heden natte vinger werk om te weten of ze perfect trek duw kunnen rijden met de 13 en i11 stuurrijtuig
super1500 schreef:'k zou het nie weten...pietmol schreef:is een M4 rijtuig uitgerust met een 13-polige UIC568 of een 18-polige UIC-558 kabel?
maar een 18-polige UIC-558 kabel zou wel praktisch zijn, al was het maar om in de toekomst met t18 in combinatie met MUX stuurstandijtuigen (I11,M6, ...) in td te kunnen rijden.
heeft I10 eigenlijk zo'n IUC kabel?
bobby schreef:Steven schreef:bobby dat in TD rijden kan en mag enkel na de nodige proeven, ivm storingen door omvormer en spoorkringen, .... dus zomaar iets in trek duw laten rijden zonder proeven kan dus niet. aangezien bij mijn weten die trek duw proeven met i10 nooit gebeurd zijn is het tot op heden natte vinger werk om te weten of ze perfect trek duw kunnen rijden met de 13 en i11 stuurrijtuig
er zijn toch ooit testen geweest met I10 & I11 gekombineerd in 1 trein (resultaat?)
waarom zouden ze zoiets nu doenbobby schreef: Zijn er bij NMBS plannen om bijkomende rijtuigen M4 AD om te bouwen tot stuurstand, maar dan met MUX stuurtafel? (om in TD te gebruiken met T18 & I10)