Sproeitrein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
thalysfreak

Bericht door thalysfreak »

In Gent-Zeehaven staan er oude K-rijtuigen, deze moesten ongeveer 20-25 meter verzet worden. Gent-Zeehaven staat vol met 77'ers, rarara wat sturen ze: een 62 uit Merelbeke om die wagons 20-25 meter te verzetten :shock:

Maarja....[/quote]

Dat heeft meer te maken met denk ik die 62 zal van infrabel zijn geweest en zij zullen dat zelf verzet hebben en geen beroep gedaan hebben op B cargo voor dat te doen denk ik.
5941

Bericht door 5941 »

vandaag is hij om 10.30 vertrokken uit Turnhout

ik heb er jammer genoeg geen foto's van maar gehoord en gezien heb ik wel
mirax

Bericht door mirax »

zo'n sproeitrein, dat is toch om onkruid weg te doen?
In dat geval mag hij eens passeren op lijn 27 tussen Hove en Mortsel liersesteenweg... er groeit daar intussen meer onkruid als op sommige stoomlijntjes...
Nekvin

Bericht door Nekvin »

Hij is wel 10 keer over en weer gereden op lijn 25 en 27, altijd omringd door 2 62'ers
Steven

Bericht door Steven »

mirax schreef:zo'n sproeitrein, dat is toch om onkruid weg te doen?
In dat geval mag hij eens passeren op lijn 27 tussen Hove en Mortsel liersesteenweg... er groeit daar intussen meer onkruid als op sommige stoomlijntjes...
om precies te zijn is dat koolzaad :-) een trein die daar een klein beetje lading verloren heeft (door de wind?) heeft zijn effect niet gemist
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:
om precies te zijn is dat koolzaad :-) een trein die daar een klein beetje lading verloren heeft (door de wind?) heeft zijn effect niet gemist
Stond daar vorig jaar geen mais? (Zie Spoorweg Journaal.)
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Hagelander

Bericht door Hagelander »

Is er een foto van die sproeitrein?
Bibke

Bericht door Bibke »

Hagelander schreef:Is er een foto van die sproeitrein?
Gewoon "sproeitrein" in Google intypen dan "Afbeeldingen" en je komt bij de foto's.
Patrick

Bericht door Patrick »

Steven schreef:
Het zaad is niet op de rotsen gevallen :D
260689

Bericht door 260689 »

sproeitrein staat nu in merelbeke
Bert

Bericht door Bert »

Joris schreef:
Steven schreef: om precies te zijn is dat koolzaad :-) een trein die daar een klein beetje lading verloren heeft (door de wind?) heeft zijn effect niet gemist
Stond daar vorig jaar geen mais? (Zie Spoorweg Journaal.)
Groeten,
Joris De Mol
Volgend jaar gaan we voor tomaten. :lol:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik eet toch liever courgetten... :roll: 8) :lol: :lol:

Greetz
BDJ
5941

Re: Sproeitrein

Bericht door 5941 »

hallo
Volgens een bron komt de sproeitrein met 77 naar kempen kan iemand er meer over vertellen of bevestigen

gr hans
Arafi

Bericht door Arafi »

De sproeitrein vorige week vrijdag (19/9) nog in Leuven gezien.
everclear

Bericht door everclear »

Vandaag stond hij rond 12u45 in Gent-Sint-Pieters. Ik denk spoor 8.

Vooraan (richting Brussel/Antwerpen) stond loc 6315 en achteraan was het loc 6244, de beruchte groene.
Plaats reactie