Pagina 2 van 2

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:14
door Jonathan
Steven schreef:je hebt verschillende soorten werkplaatsen die verschillende soorten onderhoud doen, mechelen en salzinnes zijn centrale werkplaatsen waar grote revisies gegeven worden, hier haalt men het rijtuig, loc, ms, volledig uit elkaar en word de kast bijgewerkt waar nodig, nadien word deze terug in de verf gezet, in deze werkplaatsen bezitten ze normaal ook de nodige droogkamers hiervoor, ook de wielen worden nagezien en in geval van monoblok wielen afgedraaid zodat ze terug mooi glad zijn, elkrische motoren worden terug herwikkeld en dat soort zaken

in andere werkplaatsen, tractiewerkplaatsen, zoals antwerpen noord merelbeke, oostende worden onderhoud gegeven op korte termijn, slijtage aan sleepstuk panto, delen die gesmeerd moeten worden en zo meer worden er uitgevoerd
Dus de 2140 rijdt vliegt nu naar salzinnes?

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:15
door Bert
Normaal wel, als hem nog willen herstellen.

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:21
door Jonathan
Wie beslist daarover?

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:26
door Steven
elke loc gaat eerst naar eigenaarswerkplaats, als ze daar de middelen ni hebben om te herstellen is het salzinnes, das de voorziene gang van zaken de 1185 was na zijn brand eerst dus in schaarbeek te vinden om dan binnen de week dus in salzinnes te staan :-)

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:31
door Jonathan
Moet die 2140 eerst nog naar Oostende?

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:33
door Bert
Kan er hier iemand dat topic in twee splitsen, want we zijn terug een omwegje aan het maken. :wink:

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:41
door Steven
Jonathan schreef:Moet die 2140 eerst nog naar Oostende?
zo is de procedure voorzien ja, nu zal er ook wel van afgeweken worden vermoed ik in gevallen da het 200% zeker is he :-) da dit overbodig zou zijn

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:43
door Jonathan
Dat heeft een vriendelijk iemand dus gedaan. Proficiat :!: Nu terugkeren op nieuw topic: Moet de 2140 eerst naar Oostende :?:

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:44
door Steven
Jonathan schreef:Dat heeft een vriendelijk iemand dus gedaan. Proficiat :!: Nu terugkeren op nieuw topic: Moet de 2140 eerst naar Oostende :?:
ik heb gesplists en da antwoord sta al iets hoger door mezelf gepost

Geplaatst: 08 mar 2006, 20:46
door Jonathan
Merci :!: Heeft iemand een idee wanneer hij terug actief zal zijn?

Geplaatst: 09 mar 2006, 20:45
door e49memling
Jonathan schreef:Merci :!: Heeft iemand een idee wanneer hij terug actief zal zijn?
Ik denk dat je een paar maand moet tellen, locomotieven hebben ook een 'kreuk-zone' zolang de schade enkel daar in zit (en dat is waarschijnijk zo)gaat het relatief snel, anders moeten ze de hele kast herstellen, dat duurt langer, (nieuwe draagbalken...)

Geplaatst: 10 mar 2006, 19:41
door Locomotief 5175
HLE 2139 ???? Is die al hersteld ???? of zit hij nog in Salzinnes ?

Geplaatst: 10 mar 2006, 20:01
door Greg
Jullie waren toch over de 1185 bezig; deze zal trugkomen in september 2006 normaal. :wink:

En 2140 staat in ieder geval niet in Oostende en in schaerbeek is ze ook weg.

Geplaatst: 28 jun 2006, 21:59
door Jonathan
Locomotief 5175 schreef:HLE 2139 ???? Is die al hersteld ???? of zit hij nog in Salzinnes ?
Ja, hing gisteren aan P 8006 en vandaag stond hij in Oostende.