Pagina 2 van 10
Geplaatst: 03 feb 2006, 18:51
door Wout
Trainspotterke schreef:
De rijtuigen moeten nog in goede (rijvaardige) staat zijn, want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700

km/u!

Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid!

Verdorie en zo n rijtuigen doet men naar de sloper.
Geplaatst: 03 feb 2006, 18:57
door Steven
Trainspotterke schreef: want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 km/u!

Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid!

mmm aan die laatste snelheid wil ik er liever niet in zitten hoor

Geplaatst: 03 feb 2006, 18:59
door Trainspotterke
Steven schreef:Trainspotterke schreef: want de trein reed doorheen het station van Brugge toch wel met een snelheid van 90 à 700 km/u!

Ze maakten alleszins minder lawaai dan M4-rijtuigen aan dezelfde snelheid!

mmm aan die laatste snelheid wil ik er liever niet in zitten hoor

Foutje al veranderd!

Geplaatst: 03 feb 2006, 20:00
door Bert
Steven schreef:zelden ga je merken da bewaard materieel in de beste omstandigheden geparkeerd staat
Gisteren toch nog de 204.004 in TW Antwerpen gezien die momenteel een nieuw verflaagje krijgt.

Geplaatst: 04 feb 2006, 01:18
door Steven
de uitzondering bevestigd de regel
Geplaatst: 04 feb 2006, 11:01
door tt44ta46
"Gisteren toch nog de 204.004 in TW Antwerpen gezien die momenteel een nieuw verflaagje krijgt. "
Een nieuw verflaagje??? Na de 201.010 en 5166 wordt de kast van de 5404 grondig onder handen genomen, hele stukken plaatwerk zijn vernieuwd!
Geplaatst: 05 feb 2006, 15:29
door Stijn D.C.
En waar zijn de HLE & HLD stuurstanden eigenlijk terug te vinden?
En is het gemakkelijk om daar stuurpostfoto's van te nemen.
Of staan deze in een bundel = toestemming vragen.

Geplaatst: 05 feb 2006, 17:31
door poyaud
HLE : aalst kerrebroek = toestemming vragen
HLD : gent zeehaven
Geplaatst: 05 feb 2006, 18:02
door Greg
Ja in Aalst best vragen, maar die ingang via de straat staat wagenweid open, niks van poort of plaat dat het nmbs terrein is.
In die M2 kunde nu binnen want ze hebben die blijkbaar opengebroken en het leer van de zetels gepikt, is mooi uitgesneden.

Geplaatst: 05 feb 2006, 18:06
door trainfreak
Die in Gent-Zeehaven zullen er nie lang meer blijven staan denk ik! Vorige maandag reed ik er door en zag ik slechts 3 rammen meer
Gelukkig komen die van Oostende er nu wel bij maar ik zal morgen (maandag) nog eens gaan zien.
Geplaatst: 08 feb 2006, 19:34
door Tim
Wie nog M2's wil zien in de Gentse haven zal zich moeten haasten want van de meer dan 60 exemplaren die er onlangs stonden blijven er nu nog welgeteld 35 over, waaronder 2 dieselstuurstandrijtuigen.
Die van Oostende waren nergens te bespeuren, vermoedelijk werden ze dus naar een andere sloper overgebracht.
Verder stonden er ook nog een twintigtal Ddm autotransporters...

Geplaatst: 08 feb 2006, 19:39
door 260689
Tim ik zie dat dit niet aan de straat is waar staan die dan wel??
Geplaatst: 08 feb 2006, 19:41
door Tim
260689 schreef:Tim ik zie dat dit niet aan de straat is waar staan die dan wel??
Een beetje overal langs de Henri Farmanstraat, maar deze foto is gemaakt aan het Middendok.
Geplaatst: 08 feb 2006, 19:42
door 260689
Middendok ligt dat er ver van? (ja srry ken de haven van gent niet zo goed

)
Geplaatst: 08 feb 2006, 19:44
door Tim
260689 schreef:Middendok ligt dat er ver van? (ja srry ken de haven van gent niet zo goed

)
Nee, je ziet ze staan van op de Farmanstraat.