Pagina 2 van 3

Geplaatst: 24 nov 2007, 18:51
door Steven
Shrek schreef:betekend dit dan dat de reeks "28" wordt uitgebreid van 3 naar 40 locs of is het iets totaal anders? :P
dat zijn traxxen voor passagierstreinen en behoren tot een volledig ander contract. deze drie locs zullen in dienst blijven tot de albatrostreinen er zullen zijn

Geplaatst: 25 nov 2007, 21:29
door Bert
Eindelijk nieuwe machines!:)
Shrek schreef:betekend dit dan dat de reeks "28" wordt uitgebreid van 3 naar 40 locs of is het iets totaal anders? :P
Het zijn 40 andere, maar het zullen ook van die groene neuzen locs zijn. Het reeksnummer is nog niet bekend.

Geplaatst: 25 nov 2007, 21:33
door Bert
pietje schreef: Ik ga er hiermee van uit dat de dagen geteld zijn voor reeksen 23 en 25.5.
Als die locs er zijn zullen ze snel beginnen snoeien in de 23/25.5 en 26.
Is reeks 20 intussen helemaal voor Cargo of doen deze zware locs ook nog passagiersritten?
De HLE 20 doet hoofdzakelijk cargo op uitzondering van een aantal treinen:
EC Jean Monnet (tussen FBMZ en LUX)
EC Vauban (tussen FBMZ en LUX)
EC Iris (tussen FBMZ en LUX)
een P-trein op lijn 162.
De zware diesels waarover nogal wat geruchten zijn, zullen er nu niet komen zijn, of gaan de zaken bij B-Cargo dan zo goed?
Afwachten.[/quote]

Geplaatst: 25 nov 2007, 22:42
door Asterix
Misschien best topic samenvoegen met dat in Actualiteit Binnenland?

Geplaatst: 25 nov 2007, 22:49
door Steven
Jeroen schreef:Misschien best topic samenvoegen met dat in Actualiteit Binnenland?
dan kan ik niet als mod, splitsen wel

Geplaatst: 26 nov 2007, 09:26
door Asterix
Steven schreef:
Jeroen schreef:Misschien best topic samenvoegen met dat in Actualiteit Binnenland?
dan kan ik niet als mod, splitsen wel
Wat dat is nu weer voor een regeling? :wink:

Geplaatst: 26 nov 2007, 14:25
door Wover
Da's gewoon een beperking van phpbb. vBulletin heeft die functie wel ;).

Geplaatst: 26 nov 2007, 19:35
door pietje
ik stel voor dat Steven alles overtypt :wink:

Geplaatst: 26 nov 2007, 20:03
door Steven
pietje schreef:ik stel voor dat Steven alles overtypt :wink:
dergelijke suggesties denk je alleen maar :evil:

Geplaatst: 26 nov 2007, 21:08
door Trainspotterke
Steven schreef:
pietje schreef:ik stel voor dat Steven alles overtypt :wink:
dergelijke suggesties denk je alleen maar :evil:
Awel, ik vind dat een schitterend idee. :P :twisted:

Geplaatst: 26 nov 2007, 21:25
door Tim
Jullie zijn toch allebei moderator, dus ik zou zeggen bundel jullie krachten :lol:

Geplaatst: 26 nov 2007, 21:25
door Steven
ik bundel hier niks met dien ...... (ik ga me kalm houden he :lol: :lol: )

allez back to topic

Geplaatst: 26 nov 2007, 21:42
door Trainspotterke
Steven schreef:ik bundel hier niks met dien ...... (ik ga me kalm houden he :lol: :lol: )

allez back to topic
Gij hebt morgen een dagske vrijaf, dus anders zit je toch maar met je vingers te draaien. :twisted: :P

Ik heb morgen officieel les! 8)

Geplaatst: 26 nov 2007, 21:43
door enrico
lol
ik vind dat ieamnd wel dit eens mag overtypen maar ikke niet :lol:

Re: 40 Traxx für die SNCB

Geplaatst: 16 dec 2007, 22:09
door Joris
Hallo,
Ik heb eigenlijk een vraagje:
Waarom is die configuratie van die loc: B-NL-D-A, konden ze ipv Oostenrijk die niet voor Zwitserland geschikt maken? Zeker voor een land als België lijkt me Zwitserland belangrijker dan Oostenrijk. Dan kunnen ze Antwerpen-Domodossola en Antwerpen-Chiasso rechtsreeks doen. Met Antwerpen-Brenner zijn ze mijn inziens een stuk minder. Zijn daar veel Belgische treinen naar Oostnrijk of via de Brenner misschien?
Groeten,
Joris De Mol