40 Traxx für die SNCB
http://www.angeltrains.co.uk/press/release.aspx?Id=678
dit is de engelse tekst op de site van angel trains
angels trains gaat dus gewoon 35 extra eenheden (traxx) bestellen wegens de grote leasingsvraag
dit is de engelse tekst op de site van angel trains
angels trains gaat dus gewoon 35 extra eenheden (traxx) bestellen wegens de grote leasingsvraag
mits betaling kunnen ze die krijgen ja, gratis gaan ze dat niet doen bij angel trains.Shrek schreef:B-cargo krijgt dus 40 4-spanningslocomotieven?
denk er dus aan dat dus vanaf begin 2009 ook nog is 60 siemens locs op de belgische sporen te zien gaan zien
kortweg vanaf 2008 tot 2010 zullen er 100 nieuwe locs verschijnen voor belgische treinen, hierdoor zullen er een hele hoop verschuivingen zijn, reken daarbij nog de overige 20 hle 13 die van reizigers naar goederen gaan, vermoedelijk zullen ook een aantal 21 en of 27 verschuiven hierdoor. aangezien men 60 locs reeks 18 reizigers heeft gekocht dat zijn er 40 meer dan de 13-en die ze zullen vervangen.
snap hem ook niet helemaal, of ze nemen voertuigen uit de beide orders die ze al hebben geplaats, E186 101-135 en de in september bijbestelde 30-35 machines (getallen varieren in de verschillende media), of ze nemen er nogmaals 35 machines bij...Angel Trains nutzt für diesen Leasingvertrag eine Kombination aus bereits beschafften Lokomotiven sowie 35 zusätzlich neu bestellten Triebfahrzeugen.
als ik het goed lees op de angel website, hebben ze er nog eens 35 nieuwe bijbesteld...
simon!
Dus daarmee heeft B-Cargo dan 60 locs voor richting Frankrijk (reeks 13) en 40 voor Duitsland, Nederland en een beetje Oostenrijk (de nieuwe dus).
Ik ga er hiermee van uit dat de dagen geteld zijn voor reeksen 23 en 25.5.
Is reeks 20 intussen helemaal voor Cargo of doen deze zware locs ook nog passagiersritten?
De zware diesels waarover nogal wat geruchten zijn, zullen er nu niet komen zijn, of gaan de zaken bij B-Cargo dan zo goed?
Ik ga er hiermee van uit dat de dagen geteld zijn voor reeksen 23 en 25.5.
Is reeks 20 intussen helemaal voor Cargo of doen deze zware locs ook nog passagiersritten?
De zware diesels waarover nogal wat geruchten zijn, zullen er nu niet komen zijn, of gaan de zaken bij B-Cargo dan zo goed?
Een Triebfahrzeug is geen treinstel (of motorstel, in NMBS'iaans), maar in de context van de spoorwegen doorgaans de locomotief.Dietrich schreef:Artikel vermeld 35 nieuwe motorstellen. Zijn deze ook voor de NMBS... verduidelijking nodig.Angel Trains nutzt für diesen Leasingvertrag eine Kombination aus bereits beschafften Lokomotiven sowie 35 zusätzlich neu bestellten Triebfahrzeugen.
Groetjes,
Rian