Pagina 2 van 5

Geplaatst: 03 feb 2006, 13:36
door Wout
Als er dan nog n paar vr. medemensen meededen was het helemaal af :oops:

Geplaatst: 03 feb 2006, 16:10
door Steven
no comment :twisted:

Geplaatst: 03 feb 2006, 16:38
door el_barto
De werken in leuven zijn te vergelijken met die van antwerpen centraal. Ze doen iets, achteraf blijkt het niet goed te zijn, ze breken terug af en beginnen opnieuw... :roll:

Volgens mij zal bij beide projecten het budget RUIM overschreden worden.

Geplaatst: 03 feb 2006, 17:31
door Steven
ik heb nog nooit een project van dergelijke aard geweten dat vanaf het begin ni veranderd is van budget meestal naar boven toe da men moet bijstellen

Geplaatst: 03 feb 2006, 19:09
door el_barto
Steven schreef:ik heb nog nooit een project van dergelijke aard geweten dat vanaf het begin ni veranderd is van budget meestal naar boven toe da men moet bijstellen
bij de nmbs? of in't algemeen

Geplaatst: 03 feb 2006, 19:10
door Steven
ik spreek dus algemeen :-)

Geplaatst: 03 feb 2006, 19:12
door Trainspotterke
Steven schreef:ik heb nog nooit een project van dergelijke aard geweten dat vanaf het begin ni veranderd is van budget meestal naar boven toe da men moet bijstellen
Leve Brugge! 8)

Geplaatst: 03 feb 2006, 19:14
door Steven
roep ni te snel, de rekening word pas gemaakt op het einde van de rit :-)

Geplaatst: 03 feb 2006, 19:15
door Trainspotterke
Steven schreef:roep ni te snel, de rekening word pas gemaakt op het einde van de rit :-)
Er is al bijna 1/5 heel vlotjes afgewerkt, dus ik heb er nog goede hoop in! :wink:

Nog vier perrons te gaan! :roll: :P

Geplaatst: 03 feb 2006, 20:16
door Bert
Voor dat 1/5 hebben ze wel bijna een jaar nodig gehad hé.
En als dat tegen 2008 klaar moet zijn gaan ze een tandje mogen bij steken. :wink:

Geplaatst: 03 feb 2006, 20:40
door Mechanik
vind er nu niemand dat die werken gewoonweg véél te traag gaan?
Het lijkt hier stilletjes aan een werf der traagheid .....
Dat er daartegen in Leuven(universiteitsstad) nog niet feller tegen geprotesteerd is

Geplaatst: 03 feb 2006, 23:07
door Shrek
leuven is al 10 jaar een werf :roll: ik heb het er nooit anders geweten :wink:
ze werken wel door aan de luifel, maar er zitten nog steeds gaten in :twisted:

Geplaatst: 06 feb 2006, 22:36
door groentje
Ondertussen zijn studenten al lang niet meer zo gek op protest, hoor. In de meeste instellingen hebben de studentenraden zich genesteld in de krochten van de macht (Raad van Bestuur, Academische Raad, Raad voor Studentenvoorzieningen...), en zijn de meeste studenten alleen uit hun kot en op straat te krijgen, als Mr Tobback de cafés een sluitingsuur wil geven...

Het is niet zo erg, hoor, maar ik denk dat oudere studentenvertegenwoordigers heel wat illusies kwijt zouden zijn, als ze hun huidige collega's zouden ontmoeten. Ik was zelf stuver, voor de duidelijkheid...

Geplaatst: 08 feb 2006, 22:34
door FLV-FGSP
In Op de Baan stond e.e.a. over Leuven:

Spoor 7 en 8 blijven tot dec buiten dienst, daarna worden spoor 5 en 6 aangepakt. Sporen 5 t/m 9 worden nog verlengd.

Het tracé van de inrit van L35 in Leuven wordt verbeterd (nu via bundel M, 40 km/h)

Geplaatst: 08 feb 2006, 23:09
door Shrek
aha goed nieuws :D nu rijden de treinen naar L35 inderdaad door de bundel :x
gaan ze dan L35 aansluiten op de oude inrit van L53? L53 hebben ze ondertussen al aangesloten op de oude inrit van L36, dus het moet wel mogelijk zijn :P