Gemmenich, 23-02-2008
Re: Gemmenich, 23-02-2008
Doe maar iets meer. Je zou eens een concurrent van de NMBS worden. 

Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
schrootstaal staat momenteel 159€/ton en het blijft maar stijgen. Ik denk ook dat je voor zon loc dus veel meer dan 30000€gaat moeten neerleggen 

Haha okee 
Nee ik vroeg me wel eens af hoeveel de waarde van zo'n loc op dit moment nog is

iets te veel voor de meeste onder ons om het zelf te kunnen kopenGerard schreef:Haha okee

Toen het nog goedkoper was heeft mijn vrouw mij uitdrukkelijk verboden zoiets in "den hof" te zetten.Steven schreef:iets te veel voor de meeste onder ons om het zelf te kunnen kopenGerard schreef:Haha okee
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Vrouw: eens ge het hebt kunt ge het niet zonder veel problemen wegdoen, zélfs als er een fabricagefout blijkt.
Locomotief: stijgt in waarde naarmate het ouder wordt en redelijk onderhouden wordt.
Aan u de keuze
Locomotief: stijgt in waarde naarmate het ouder wordt en redelijk onderhouden wordt.
Aan u de keuze

De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Kon ge uw vrouw niet ruilen voor een loc?dentheo schreef:Toen het nog goedkoper was heeft mijn vrouw mij uitdrukkelijk verboden zoiets in "den hof" te zetten.

Hallo,
Ik heb indertijd op een ander forum gelezen dat men voor de 60'ers van Anor € 10.000 vroeg...
Natuurlijk is dat wel al een jaar geleden....
Groeten,
Joris De Mol
Ik heb indertijd op een ander forum gelezen dat men voor de 60'ers van Anor € 10.000 vroeg...
Natuurlijk is dat wel al een jaar geleden....
Groeten,
Joris De Mol
Uw vrouw buitensmijten en die lok kopen, komt dat niet goedkoper uit?Beesty schreef:Kon ge uw vrouw niet ruilen voor een loc?dentheo schreef:Toen het nog goedkoper was heeft mijn vrouw mij uitdrukkelijk verboden zoiets in "den hof" te zetten.