Neem even de satetlietweergave bij google maps, ga naar Antwerpen Noorderdokken, en dan krijg je een mooi overzicht hoe je der te voet kan geraken.doggys2 schreef:Hoe kom je aan de binnenkant van de bocht met het openbaar vervoer en maximum 30 min. te voet, ik ben er vorig jaar eens geweest langs de Salaadweg maar dan heb je de buitenkant en ik zag daar nergens een veilige oversteek.Steven schreef:hoi, ettelijke leuke foto's, vraagje, waarom ga je buitenkant boog foto's maken als er aan de binnenkant zoveel plaats is om vrij te staan? aan de binnekant krijg je uw trein veel leuker op foto namelijk.
Ekeren 19/09/2008
Re: Ekeren 19/09/2008
uitgang nemen via spoor 1 en dan naar rechts, altijd volgen en zoals nils zegt als je de sattelietweergave gebruikt bij google maps kan je duidelijk zien hoe er een veilige weg loopt om u te verplaatsen een 10 tal minuten te voet.
@ Nils en Steven : Bedankt allebei voor de info zo is het in ieder geval duidelijk voor mij.
toffe foto's, maar nog altijd, de cadrage, en vooral de afgesneden sleep, als je aan de buitenboog staat kan je mooie foto's maken, maar dat moet je iets beter cadreren, een mooi verdwijnpunt hebben, en de sleep niet afsnijden
je bent op de goedde weg !
greetz 2302
je bent op de goedde weg !
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
nee ik ga meestal met de wagen er naar toe.13'erke schreef:Ben je soms aan de onderdoorgang van de noorderkempen geweest, ik zag daar toch een derde persoon lopen met een fototoestel?als je nog eens gaat laat dan ietsje weten he, dan wil ik gerust mee gaan
het is niet ver maar ja

-
mooie foto's hoe zet jij die op het forum ?
mei 2006 ook daar fotootjes genomen

photobucket.comrailtravelmanager schreef:mooie foto's hoe zet jij die op het forum ?

-
Mooie opnamen hoor Robin! Het geweld(ige) straalt er van af.
En goed om weten hoe je gemakkelijker in die binnenkant van de bocht kunt komen, bedankt Nils en Steven.
En goed om weten hoe je gemakkelijker in die binnenkant van de bocht kunt komen, bedankt Nils en Steven.
savonds, late namiddag. door den dag staat de zon aan de andere kantdoggys2 schreef:Welk is de beste periode van de dag om aan de binnenkant te fotograferen?

Is er eigelijk een mogelijkheid om veilig ( niet over de sporen ) te wisselen van buitenbocht naar binnenbocht zonder helemaal terug te lopen nar Ekeren of Noorderdokken?
needoggys2 schreef:Is er eigelijk een mogelijkheid om veilig ( niet over de sporen ) te wisselen van buitenbocht naar binnenbocht zonder helemaal terug te lopen nar Ekeren of Noorderdokken?

Of je gaat langs de bundel terug en dan zo naar Noorderdokken naar spoor 4 enzo achter langs of je loopt de zandweg af en heel het stuk terug.

er is op een zeker punt een plek waar iedereen oversteekt, dit kun je zien in het zand. Ongeveer ter hoogte van de hoogspanningspost, aan de poort.doggys2 schreef:Bedankt dat vreesde ik al.

Heb ik ook al eens gezien maar het is niet omdat iedereen het doet dat het verantwoord is om het ook te doen.