MR62 - 200 Begin van het einde...
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Halo,
Heel mooie fotos !
Zijn er nog andere klassiek motorstellen (die buiten dienst zijn) in de CW Mechelen ?
Als nee, weet iemand waaner die afgebroken waren ?
Het gaat om de volgende:
964 (Post) B.D. op 1/03/2004
966 (Post) B.D. op 1/03/2004
971 (Post) B.D. op 1/03/2004
973 (Post) B.D. op 1/03/2004
194 B.D. op 26/12/2005
192 B.D. op 10/12/2006
242 B.D. op 10/12/2006
264 B.D. op 10/12/2006
266 B.D. op 10/12/2006
167 B.D. op 10/06/2007
200 B.D. op 10/06/2007 (die andere rijtuig ?)
Heel bedankt
A+
Marcad
Heel mooie fotos !
Zijn er nog andere klassiek motorstellen (die buiten dienst zijn) in de CW Mechelen ?
Als nee, weet iemand waaner die afgebroken waren ?
Het gaat om de volgende:
964 (Post) B.D. op 1/03/2004
966 (Post) B.D. op 1/03/2004
971 (Post) B.D. op 1/03/2004
973 (Post) B.D. op 1/03/2004
194 B.D. op 26/12/2005
192 B.D. op 10/12/2006
242 B.D. op 10/12/2006
264 B.D. op 10/12/2006
266 B.D. op 10/12/2006
167 B.D. op 10/06/2007
200 B.D. op 10/06/2007 (die andere rijtuig ?)
Heel bedankt
A+
Marcad
Laatst gewijzigd door Marcad op 03 feb 2009, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Deze heb ik gevonden in CW Mechelen; http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=37&t=3454Marcad schreef:Halo,
Heel mooie fotos !
Zijn er nog andere klassiek motorstellen (die buiten dienst zijn) in de CW Mechelen ?
Als nee, weet iemand waaner die afgebroken waren ?
Het gaat om de volgende:
964 (Post) B.D. op 1/03/2004
966 (Post) B.D. op 1/03/2004
971 (Post) B.D. op 1/03/2004
973 (Post) B.D. op 1/03/2004
194 (Post) B.D. op 26/12/2005
192 B.D. op 10/12/2006
242 B.D. op 10/12/2006
264 B.D. op 10/12/2006
266 B.D. op 10/12/2006
167 B.D. op 10/06/2007
200 B.D. op 10/06/2007 (die andere rijtuig ?)
Heel bedankt
A+
Marcad
973
971
966
964
Deze zijn allemaal ondertussen gesloopt, ik geloof dat er op dit moment nog 2 of 3 rijtuigen staan, 192+242+200 maar deze zullen ook het loodje moeten leggen.



Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Bedankt Robin,Robin schreef:Deze heb ik gevonden in CW Mechelen; viewtopic.php?f=37&t=3454
973
971
966
964
Deze zijn allemaal ondertussen gesloopt, ik geloof dat er op dit moment nog 2 of 3 rijtuigen staan, 192+242+200 maar deze zullen ook het loodje moeten leggen.
Weet jij als iemand de datum kan geven (maand & jaar is genoeg) toen al deze MS waren gesloopt ?
A+
Marcad
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
deze zijn de afgelopen 2 maand gesloopt, de 192 242 en 200 zullen de komende dagen tot schroot verandere.Marcad schreef:Bedankt Robin,Robin schreef:Deze heb ik gevonden in CW Mechelen; viewtopic.php?f=37&t=3454
973
971
966
964
Deze zijn allemaal ondertussen gesloopt, ik geloof dat er op dit moment nog 2 of 3 rijtuigen staan, 192+242+200 maar deze zullen ook het loodje moeten leggen.
Weet jij als iemand de datum kan geven (maand & jaar is genoeg) toen al deze MS waren gesloopt ?
A+
Marcad



Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Bedankt Robin,
Heb jij nieuws van de 194, 264, 266 en 167 ?
Al verdwenen ? Waaner ?
Het is vreemd dat deze naar schroot gaan en niet verkoopt naar een andere land (Italïe b.v.)
Groeten
Marcad
Heb jij nieuws van de 194, 264, 266 en 167 ?
Al verdwenen ? Waaner ?
Het is vreemd dat deze naar schroot gaan en niet verkoopt naar een andere land (Italïe b.v.)
Groeten
Marcad
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
ik heb deze niet staan, kan zijn dat ze al weg zijn voor kerstmis.Marcad schreef:Bedankt Robin,
Heb jij nieuws van de 194, 264, 266 en 167 ?
Al verdwenen ? Waaner ?
Het is vreemd dat deze naar schroot gaan en niet verkoopt naar een andere land (Italïe b.v.)
Groeten
Marcad



Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Die klassiekjes zijn bijna dan 50 jaar oud.
Ook op verkoop staat een houdbaarheidsdatum. Veel van die stellen waren daar niet meer geschikt voor.
BDJ
Ook op verkoop staat een houdbaarheidsdatum. Veel van die stellen waren daar niet meer geschikt voor.
BDJ
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Het hangt er vanaf of je nog een koper kan vinden die er het geld in wil steken om ze volledig te moderniseren. Al men voor die kost al nieuwe stellen kan kopen is het onwaarschijnlijk dat ze oud Belgisch 2-dehands materiaal gaan kopen. Als ze al te koop geweest waren...
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
hangt er vanaf wie je wilt bellen..Wimpie schreef:iemand contactgegevens van cw mechelen?
Greetz



Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
Hoe zal men eigenlijk te werk gaan om de resterende MS62-65 te slopen?
Het valt op dat de reeds gesloopte klassiekjes allemaal dezelfde revisiedatum hadden.
Er zit ongeveer 9 jaar tussen de laatste revisie en het slopen.
Aangezien er eind 2006 nog bodeauxklassiekjes gereviseerd werden, zou de laatste nog kunnen bollen tot 2015-2016.
Klopt deze redenering?
Het valt op dat de reeds gesloopte klassiekjes allemaal dezelfde revisiedatum hadden.
Er zit ongeveer 9 jaar tussen de laatste revisie en het slopen.
Aangezien er eind 2006 nog bodeauxklassiekjes gereviseerd werden, zou de laatste nog kunnen bollen tot 2015-2016.
Klopt deze redenering?
poyaud schreef:Geen ongeval , maar verduring van de hoogspanningskabels .
Is een vrij duur grapje om deze nieuw te plaatsen .
Het stuk dat uit de voorkant van het dak is geslepen, zit nu in een city rail .
Re: MR62 - 200 Begin van het einde...
en tegen dan zijn bijna alle desiro's geleverd ... eerder gaan de oude zeker niet uit beeld verdwijnenAM'er schreef:Hoe zal men eigenlijk te werk gaan om de resterende MS62-65 te slopen?
Het valt op dat de reeds gesloopte klassiekjes allemaal dezelfde revisiedatum hadden.
Er zit ongeveer 9 jaar tussen de laatste revisie en het slopen.
Aangezien er eind 2006 nog bodeauxklassiekjes gereviseerd werden, zou de laatste nog kunnen bollen tot 2015-2016.
Klopt deze redenering?poyaud schreef:Geen ongeval , maar verduring van de hoogspanningskabels .
Is een vrij duur grapje om deze nieuw te plaatsen .
Het stuk dat uit de voorkant van het dak is geslepen, zit nu in een city rail .
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...