Motorrijtuig 200 zijn ze momenteel aan het afbreken in de CW Mechelen, hier enkele foto's ervan.
Nieuw model: optie cabrio
Men kodak neem ik niet mee maar wel een kleiner model dusja, excuses voor de mindere foto's mss
Laatst gewijzigd door Robin op 31 jan 2009, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
euh robin zover ik op de hoogte ben is een MS 200 niet gelijk aan MS66, die stellen ze gelijk (intern toch) aan alle gemoderniseerde stellen (dus vanaf 601 te beginnen)
Steven schreef:euh robin zover ik op de hoogte ben is een MS 200 niet gelijk aan MS66, die stellen ze gelijk (intern toch) aan alle gemoderniseerde stellen (dus vanaf 601 te beginnen)
Ja da's natuurlijk het verschil in mening tussen mensen die er alleen maar fotokes van nemen en mensen die soms uren in dat klein kot, dat voor een stuurpost moet doorgaan, moeten zitten...
HLE 2302 schreef:bwa, uren in dat klein kot, dan toch liever een klasiekje dan een 22-23-25
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met
greetz 2302
as het erop aankomt zitten de meeste bestuurders het liefst in een 13 of traxx hoor
en ik denk dat een tb die aan zijn laatste rit voor die dag bezig is liever gewoon in een klasiekje naar z'n depot rijd dan met een traxx en kans te hebben om in panne te vallen xD, want de traxxen hebben er erg van de laatste tijd ...
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hallo,
Mooie foto's!
Als reiziger vind ik die klassiekjes best nog zeer aangenaam!
Heeft de 200 een ongeval ofzo gehad? Want, normaalgezien nemen ze die toch nog niet uit dienst als er niks aan is?
Groeten,
Joris De Mol
Geen ongeval , maar verduring van de hoogspanningskabels .
Is een vrij duur grapje om deze nieuw te plaatsen .
Het stuk dat uit de voorkant van het dak is geslepen, zit nu in een city rail .