In Gent heeft men al voorzorgsmaatregelen genomen door de spiegels van een soort raster te voorzien.Hogersluys schreef:Wat mij betreft eigen schuld dikke bult. Op Gentse trams zie je dit de laatste jaren ook meer en meer opduiken, maar als je dit op een trein doet moet je je leven echt wel moe zijn.
13-jarige hangt 20 minuten aan rijdende trein
Re: 13-jarige hangt 20 minuten aan rijdende trein
-
- Contacteer:
Re: 13-jarige hangt 20 minuten aan rijdende trein
En weet je wat dat ook is
jongeren maken mekaar op, vriendjes die je uitdagen voor dit en dat te doen ken je dat nog van in school?
en dan verschieten ze dat er ongelukken gebeuren, maarja hoe waren wij op die leeftijd, ik wil zegge mss niet zo stom maar toch ook makkelijk intimideer baar toch, dat wil niet zeggen dat dit goed te keuren valt, verre van zelfs.
oudere gasten doen het dan voor de stoere macho uit te hangen.
Ze zeggen "er moet altijd iets gebeuren voor er iets aan gedaan wordt" maar sommige doen gewoon verder.
jongeren maken mekaar op, vriendjes die je uitdagen voor dit en dat te doen ken je dat nog van in school?
en dan verschieten ze dat er ongelukken gebeuren, maarja hoe waren wij op die leeftijd, ik wil zegge mss niet zo stom maar toch ook makkelijk intimideer baar toch, dat wil niet zeggen dat dit goed te keuren valt, verre van zelfs.
oudere gasten doen het dan voor de stoere macho uit te hangen.
Ze zeggen "er moet altijd iets gebeuren voor er iets aan gedaan wordt" maar sommige doen gewoon verder.