Dietrich schreef:Er is/was dus redelijk wat last omdat ze in Bergen de doorgang blokkeerden. Ik dacht dat dat verboden was, van u op de sporen te begeven en reizigerstreinen tegen te houden?
Tsja, in het nauw gedreven maakt men wel eens rare sprongen... Als dit inderdaad gebeurd is zouden er toch veiligheidssancties moeten volgen?
Dietrich schreef:Spijtig dat het zo is maar die stakingswoede gaat nogmaals een serieuze deuk geven in de reputatie van de NMBS-Groep. Ookal is het B-Cargo en de volgende keer misschien Infrabel, voor de meesten is het nog altijd "de NMBS".
Ja, en als er dan wordt opgeroepen tot privatisering en/of regionalisering dan is dat uiteraard onredelijk en onaanvaardbaar. Ach ja, het is al zo vaak gezegd.
Dat alles gezegd zijnde: op lijn 26 liep vanochtend alles keurig volgens het boekje, voor mij toch minstens, ik ben heel normaal op kantoor geraakt. Geen stress, geen vertraging, normaal materiaal... goed zo!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.