Pagina 2 van 2
Geplaatst: 12 mar 2006, 21:47
door Steven
Greg schreef:I6 kan je ook tot bed omvormen.
neen dat kan niet dat is enkel voor de i6Bc, de rest zijn i6B rijtuigen daar is een degelijk verschil in, zowel van binnen als van buiten

Geplaatst: 12 mar 2006, 22:51
door Greg
Ja, maar nogtans kan je de zetels platleggen in de gewoone I6. Ik heb het in Januari op L42 nog gedaan.

Geplaatst: 12 mar 2006, 23:23
door SIMPY.be
Wat bedoel je met platleggen?
De leuningen kan je opklappen, dan kan je idd liggen, maar daarom is het nog geen slaaprijtuig (2 bedden per compartiment zou een beetje weinig zijn...)
Geplaatst: 12 mar 2006, 23:44
door Greg
Hetgene waar je op zit, kan je platschuiven.
Geplaatst: 13 mar 2006, 06:21
door 260689
En 2 bedden per kot tis messchien weinig maar wat ga je doen met een T2 rijtuig da zijn ook 2 bedden he.
Geplaatst: 13 mar 2006, 08:09
door SIMPY.be
Greg schreef:Hetgene waar je op zit, kan je platschuiven.
En ik die dacht al alles met de I6 te hebben uitgespookt... Nu dit nog! De mogelijkheiden zijn dus onbeperkt hé bij de I6.
260689 schreef:En 2 bedden per kot tis messchien weinig maar wat ga je doen met een T2 rijtuig da zijn ook 2 bedden he.
Wist ik niet, maar tch is de I6 in de eerste plaats een zit-couchette rijtuig. En een T2 is een écht slaaprijtuig.
Geplaatst: 13 mar 2006, 11:14
door Tim
Die I6 is enkel voor het personeel dacht ik.
Geplaatst: 13 mar 2006, 12:59
door Steven
in de gewone i6 zijn het zes zetels waarvan de hoofdsteun in hoogste kan geregeld worden en de zetels gedeeltelijk onderuit kan geschoven worden (ten koste van de beenruimte natuurlijk), in de i6Bc zijn het banken, waar het zitvlak van iedere kant een bed vormt, de rugleuning bij het naar boven draaien ook een bed vormt en het derde bed zich bovenaan bevind
