wim70 schreef:ik stond gisterenavond te treinspotten op het perron van Landegem langs lijn 50a.op een gegeven ogenblik passeert op het uitwijkspoor een goederentrein aan een zeer lage snelheid,het was wel een lange en zwaar beladen exemplaar.2 minuten later krijgt de trein Oostende-A.Centraal een rood sein op het normale spoor. die trein stopt juist waar ik sta en de tb-er opent zijn ruitje,herkent mij als spotter(fluo-vestje en notitiemap ) en vraagt mij of ik soms weet wat er voor hem rijd,of er iets gebeurd is misschien...
fier als ik was kon ik hem de juiste info verschaffen...lok nr en al
spijtig genoeg sprong het sein op dubbel geel en moesten we onze conversatie stoppen...vriendelijke mens
het was gisterenavond wel veel drukker als anders op L50a,heropflakkering van de economie misschien.
ik vond dit een leuke ervaring...
Kheb ook al is zo'n vriendelijke TB gehad, toonde hij mij ineens foto's van de nieuwe HLE18 die op zijn gsm stonden, hij bleef daar voor zelfs wat langer staan
wim70 schreef:ik stond gisterenavond te treinspotten op het perron van Landegem langs lijn 50a.op een gegeven ogenblik passeert op het uitwijkspoor een goederentrein aan een zeer lage snelheid,het was wel een lange en zwaar beladen exemplaar.2 minuten later krijgt de trein Oostende-A.Centraal een rood sein op het normale spoor. die trein stopt juist waar ik sta en de tb-er opent zijn ruitje,herkent mij als spotter(fluo-vestje en notitiemap ) en vraagt mij of ik soms weet wat er voor hem rijd,of er iets gebeurd is misschien...
fier als ik was kon ik hem de juiste info verschaffen...lok nr en al
spijtig genoeg sprong het sein op dubbel geel en moesten we onze conversatie stoppen...vriendelijke mens
het was gisterenavond wel veel drukker als anders op L50a,heropflakkering van de economie misschien.
ik vond dit een leuke ervaring...
mvg Wim
en wat reed er dan net voor hem?
een andere trein.... ja hallo....het tijdstip was 20.34,richting Gent en het betreft een lange containertrein getrokken door HLE 2019
het treinnummer weet ik niet...jij soms wel ? ik geraak niet aan die info momenteel...
mvg Wim
bedankt aan degenen die mij steunden,dit was echt de bedoeling niet....
Niet van wakker liggen, Wim, uw verhaal was best plezierig om lezen, er worden hier genoeg verhalen gepost voor wat ze waard zijn en dat is ook prima zolang er ergens treinen aan te pas komen.
Voor mijn part zijn feiten het beste materiaal op een forum, en opinies het minste; verhalen zitten daar zowat tussenin.
En als er al eens iemand krikkel loopt, tsja dat moeten we maar van elkaar kunnen verdragen.
EN WIE DAT NIET VERDRAAGT DIE ZAL IK EENS TEGEN ZIJN klokkenspel KOMEN SHOTTEN!
Laatst gewijzigd door jan_olieslagers op 03 okt 2009, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
jan_olieslagers schreef:
Voor zover ik weet was die discussie al lang afgerond.
En zo'n taal past TOTAAL NIET op een forum thuis !
Als je niet akkoord bent met een mening (in dit geval de mijne) dan mag je dat gerust zeggen ... en dat hebben de meesten ook gedaan, maar zo'n zinnen zijn vind ik toch niet nodig.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
jan_olieslagers schreef:Niet van wakker liggen, Wim, uw verhaal was best plezierig om lezen, er worden hier genoeg verhalen gepost voor wat ze waard zijn en dat is ook prima zolang er ergens treinen aan te pas komen.
Voor mijn part zijn feiten het beste materiaal op een forum, en opinies het minste; verhalen zitten daar zowat tussenin.
En als er al eens iemand krikkel loopt, tsja dat moeten we maar van elkaar kunnen verdragen.
dat is nu ook weer de bedoeling niet...but THANX
Laatst gewijzigd door wim70 op 03 okt 2009, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
jan_olieslagers schreef:
Als je niet akkoord bent met een mening (in dit geval de mijne) dan mag je dat gerust zeggen ... en dat hebben de meesten ook gedaan, maar zo'n zinnen zijn vind ik toch niet nodig.
greetz 2302
PEACE BROTHER.... discussie gesloten..RESPECT...lang leve de treinen.. !!!
jan_olieslagers schreef:
greetz 2302
PEACE BROTHER.... discussie gesloten..RESPECT...lang leve de treinen.. !!!
Idd, nogmaals ... het was zeker niet de bedoeling u persoonlijk aan te vallen.
Wat sommigen volgens mij wel dachten.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
LML schreef:off-topic: Zo'n chatbox is plezierig voor jongeren. Volwassenen hebben daar (volgens mij) niets aan...
Dan is het toch beter voor een MSN-group als volgens jou volwassenen er niets aan hebben.
-elke jongere heeft msn
-msn staat bijna altijd/meestal open
-je ziet wanneer iemand iets zegt (bij een chatbox is dat volgens mij niet zo)
-...
In Tienen Stopte een M4 , en Die TB liet een foto van de Hle 18 (nieuwe) Tonen aan ons op zijn GSM xD En zat grapjes te roepe naar de Treinbegeleider xD
Pieter.. schreef:In Tienen Stopte een M4 , en Die TB liet een foto van de Hle 18 (nieuwe) Tonen aan ons op zijn GSM xD En zat grapjes te roepe naar de Treinbegeleider xD