vriendelijke tb-er
vriendelijke tb-er
ik stond gisterenavond te treinspotten op het perron van Landegem langs lijn 50a.op een gegeven ogenblik passeert op het uitwijkspoor een goederentrein aan een zeer lage snelheid,het was wel een lange en zwaar beladen exemplaar.2 minuten later krijgt de trein Oostende-A.Centraal een rood sein op het normale spoor. die trein stopt juist waar ik sta en de tb-er opent zijn ruitje,herkent mij als spotter(fluo-vestje en notitiemap ) en vraagt mij of ik soms weet wat er voor hem rijd,of er iets gebeurd is misschien...
fier als ik was kon ik hem de juiste info verschaffen...lok nr en al
spijtig genoeg sprong het sein op dubbel geel en moesten we onze conversatie stoppen...vriendelijke mens
het was gisterenavond wel veel drukker als anders op L50a,heropflakkering van de economie misschien.
ik vond dit een leuke ervaring...
mvg Wim
fier als ik was kon ik hem de juiste info verschaffen...lok nr en al
spijtig genoeg sprong het sein op dubbel geel en moesten we onze conversatie stoppen...vriendelijke mens
het was gisterenavond wel veel drukker als anders op L50a,heropflakkering van de economie misschien.
ik vond dit een leuke ervaring...
mvg Wim
Re: vriendelijke tb-er
en de moraal van het verhaal ? 
ik vind dit toch niet direct een verhaal voor op een forum te posten ... laat staan een nieuw topic voor te openen
iedereen kan zo beginnen:
"ja gisteren heeft de trein getrompt naar mij"
"ja gisteren zwaaide de bestuurder naar mij !"
"ja gisteren stapte de treinbestuurder uit en hebben we wat staan praten..."
aléja ... dat is msn praat hé
toch niet voor op een forum
greetz 2302

ik vind dit toch niet direct een verhaal voor op een forum te posten ... laat staan een nieuw topic voor te openen

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
en je kan ook over iedereen en alles beginnen kankeren, ik vond het gewoon een leuke ervaring, da's alles en als u dit niet verantwoord vindt, reageer dan niet..HLE 2302 schreef:en de moraal van het verhaal ?
greetz 2302
mocht iedereen reageren om enkel te zeggen dat er iets is dat hij niet leuk vind... t zou een leuke boel worden..
mvg Wim
HLE'ke, ge staat hevig de laatste dagen. Hebt ge moderatorambities? Nee? 't Valt op.
- trainfreak
"Babbelhoek
Dit is de plaats om over alles en nog wat te praten."
Dus als ik wil kan ik morgen zelfs beginnen over m'n hond die vorige week is overleden (ik geef nu maar een voorbeeld he..)
Kvind het wel tof dat het ook eens vermeld wordt, thoeft niet altijd de slechte kant te zijn...
En zoals Wim al zei: staat het u niet aan: gebruik de reactie-knop dan ook niet...
Dus als ik wil kan ik morgen zelfs beginnen over m'n hond die vorige week is overleden (ik geef nu maar een voorbeeld he..)
Kvind het wel tof dat het ook eens vermeld wordt, thoeft niet altijd de slechte kant te zijn...
En zoals Wim al zei: staat het u niet aan: gebruik de reactie-knop dan ook niet...
innige deelneming van uw hond ... maar zo'n dingen zoals bij wim is gebeurd ... gebeurd alle dagen, als iedereen van het forum daar een nieuw topic zou over maken zouden we ver staan hé ... ik heb ook al 1001 vriendelijke bestuurders gezien hoortrainfreak schreef:"Babbelhoek

dit is niet om te bijten ... maar dat is dan meer iets die onder belevenissen ofzoiets valt (en voor zover ik me herinner is hier een topic over)
bekijk het ook eens vanuit mijn standpunt ... ik vind het heel tof dat je zoiets memaakt wim ... ik vertel dat ook tegen mijn vrienden op msn ...
vergeet niet, een forum is een plaats waar meningen worden mogen gegeven ... dit is mijn mening, treinfreak, wim enz. staan er anders over, punt uit.
btw, ik heb helemaal geen moderator ambitie's

greetz 2302
Zeg mensen wat is dat hier de laatste tijd? Als het onderwerp u niet aanstaat, klik er dan niet op he...
Een beetje relativeringsvermogen zou hier niet misstaan bij sommige mensen.
Een beetje relativeringsvermogen zou hier niet misstaan bij sommige mensen.

Volledig akkoord.trainfreak schreef:"Babbelhoek
Anders moet HLE 2302 maar vragen om de rubriek Babbelhoek te verwijderen als dit hem zo stoort.
Ja, zoals ik reeds in een ander topic geschreven heb, als het je niet aanstaat reageer hier dan niet opTrammist schreef:En toch ben je een serieuze zaag aan het spannen, HLE.

jaaaa, maar lees hierboven dan ... een forum is een plaats waar IEDEREEN z'n mening mag geven ... dus mogen jullie gerust stenen werpen naar mij, dit is mijn mening, ik respecteer de uwe ook ... maar ondertussen na 5 reactie's heb ik wel al door dat dit dus niet kan hé ...
lees hierboven mijn argument van mijn mening, dan is dat geen zaag spannen, neem ik aan
het ene topic is tenslotte ook het andere niet ...
greetz 2302
lees hierboven mijn argument van mijn mening, dan is dat geen zaag spannen, neem ik aan

greetz 2302
Respecteren?HLE 2302 schreef:jaaaa, maar lees hierboven dan ... een forum is een plaats waar IEDEREEN z'n mening mag geven ... dus mogen jullie gerust stenen werpen naar mij, dit is mijn mening, ik respecteer de uwe ook ... maar ondertussen na 5 reactie's heb ik wel al door dat dit dus niet kan hé ...
lees hierboven mijn argument van mijn mening, dan is dat geen zaag spannen, neem ik aan![]()
greetz 2302
Zoals die kinderachtige discussies met forumlid Stefke, dat is msn praat! Ik begin mij meer en meer te ergeren dat als iets niet naar jouw gedacht is ook meteen het hele forum dit moet weten. Ja, je mag je mening geven, maar denk vooraf eens na of en hoe je gaat reageren

mvg,
Pieter
@HLE2302 kvin dat je dat moet respecteren
Voorhem is dat een leuke ervaring.
Maar misschien maakt gij da elken dag mee en vind je het daarom niet interessant om er een nieuw topic voor te openen.
Als da msn praat is anders eens een chatbox maken zodat iedereen kan praten over wat hij/zij die dag heeft beleeft.
Kan ook mss handig zijn voor kleine vragen in te stellen.
Voorhem is dat een leuke ervaring.
Maar misschien maakt gij da elken dag mee en vind je het daarom niet interessant om er een nieuw topic voor te openen.
Als da msn praat is anders eens een chatbox maken zodat iedereen kan praten over wat hij/zij die dag heeft beleeft.
Kan ook mss handig zijn voor kleine vragen in te stellen.
Voila, dat vind ik dat een uitstekend idee ... er bestaan genoeg alternatieven voor chatboxen bij forums. (Zie rijdendpersoneel.)b-loc schreef:Anders eens een chatbox maken zodat iedereen kan praten over wat hij/zij die dag heeft beleeft.
-