naam/nummer baanvakken in Belgien
Re: naam/nummer baanvakken in Belgien
Wel wat betreft ETCS. Buiten L3 en L4 en de toegangen daar naartoe ligt er in België nog geen ETCS.
Re: naam/nummer baanvakken in Belgien
ik sprak van TBL1+ en daarvan zijn er al wel stukken actief. De Bakens (die ook voor etcs gaan gebruikt worden trouwens) liggen echter al op veel meer plaatsen. Echter nog niet actief, naar alle waarschijnlijkheid zal dit voor 2010 worden.
Re: naam/nummer baanvakken in Belgien
bent u daar zeker van? volgens wat ik gehoord heb zou de hele as Aken-West - Antwerpen-Noord de eerste oude lijn met ETCS worden.peejee2 schreef:Wel wat betreft ETCS. Buiten L3 en L4 en de toegangen daar naartoe ligt er in België nog geen ETCS.
Re: naam/nummer baanvakken in Belgien
Shrek schreef:bent u daar zeker van? volgens wat ik gehoord heb zou de hele as Aken-West - Antwerpen-Noord de eerste oude lijn met ETCS worden.peejee2 schreef:Wel wat betreft ETCS. Buiten L3 en L4 en de toegangen daar naartoe ligt er in België nog geen ETCS.
Kan best nog, "worden" is toch in de toekomst....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: naam/nummer baanvakken in Belgien
Oeps, ik wilde op deze post antwoorden, niet op de vorige

peejee2 schreef:Niet helemaal juist.
L36/L36N zal één van de eerste implementaties zijn ETCS/TBL1+ zijn en is normaal gepland voor 2010 al
Re: naam/nummer baanvakken in Belgien
Jawel ik ben er zeker van. Trouwens van beide posts die je geciteerd hebt.Shrek schreef:Oeps, ik wilde op deze post antwoorden, niet op de vorige
peejee2 schreef:Niet helemaal juist.
L36/L36N zal één van de eerste implementaties zijn ETCS/TBL1+ zijn en is normaal gepland voor 2010 al
Wat bedoelt u trouwens met de as Aken-West -- Antwerpen Noord?
Ik vermoed dat je doelt op de Corridor C maar die loopt niet naar Aken.
De Corridor C wordt inderdaad uitgerust met ETCS, zoals trouwens alle grote assen voor vrachtvervoer, en zou tegen 2015 moeten uitgerust zijn (op een aantal stukken na)