En dan eis ik hetzelfde voor de machinist die over het zebrapad loopt als het licht al rood is..... jongens iedereen rijkswachter of wat ??Bart schreef:Het zou nochtans geen slecht idee zijn, om dat ook aan bestuurders te geven.Steven schreef: enkel TBG, geen TB
Zodat we eindelijk degene die het nodig vinden, om voor je neus door een gesloten overweg te lopen, kunnen laten betalen.
Ik erger me er dood aan.
Controleurs NMBS kunnen zwartrijders vaak niet beboeten
Re: Controleurs NMBS kunnen zwartrijders vaak niet beboeten
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Controleurs NMBS kunnen zwartrijders vaak niet beboeten
Lijkt me ook geen goed idée. Ik zie de TB nog niet direct uit zen trein springen om iemand te gaan nalopen..Bart schreef:Het zou nochtans geen slecht idee zijn, om dat ook aan bestuurders te geven.Steven schreef: enkel TBG, geen TB
Zodat we eindelijk degene die het nodig vinden, om voor je neus door een gesloten overweg te lopen, kunnen laten betalen.
Ik erger me er dood aan.
Trouwens laat het allemaal maar zo om nog extra bevoegdheden te gaan toekennen aan Jan en Alleman.
We komen nu al genoeg cowboy's tegen bij de veiligheidsdiensten etc. die de situatie voor een prul zullen we maar zeggen laten ontaarden in een ramp. Maar nadien mogen wij als SPC dan wel hun vuiligheid gaan opkuisen, dus laat maar zo.