Tunnelspotter in Duitsland krijgt geldboete

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Hoezo? Heb jij dan geen rijbewijs?
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
paljas

Bericht door paljas »

Ben verleden jaar hier in Brugge langs voor geflitst. Zag de flits, en enkele dagen later een briefje in de bus van de blauwe Gestapo's. In Duitsland vorige zomer ook 2 keer langs voor geflitst maar gelukkig niks van gehoord (hopelijk niet bij mn volgende bezoek).
Taurus

Bericht door Taurus »

In Nederland flitst men gewoon van beide kanten, dat levert het meeste rendement op. In Duitsland wordt je alleen van voren geflitst. De Duitsers schieten je al tientallen jaren niet meer in de rug :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Taurus schreef:In Nederland flitst men gewoon van beide kanten, dat levert het meeste rendement op. In Duitsland wordt je alleen van voren geflitst. De Duitsers schieten je al tientallen jaren niet meer in de rug :wink:
In Frankrijk wordt ook van voren geflitst, zo is er later geen discussie mogelijk van: ja, maar mijn vriend leende die auto van mij en hij zat achter het stuur...
jumper

Bericht door jumper »

Mark7758 schreef:Hoezo? Heb jij dan geen rijbewijs?
Mijn theorie al gehaald, maar kga wachten tot na de examens om aan die praktijk te beginnen, kheb dan tijd van juli tot eind september om da op mijn gemakske allemaal te oefenen :)
tzal een 20uurs pakketje worden vrees ik :s dure grap, bandieten, die rijscholen.

Lol da sloeg nie op mij haha, khad ook iets van achterbank in mn post staan, soit, nm :)
Dieselfreak

Re:

Bericht door Dieselfreak »

jumper schreef:En op de autostrade van op de achterbank voorbijrijdende auto's op het derde vak fotograferen met de flits, is dat verboden?
:twisted:
Ge riskeert wel de bestuurders tegen u in het harnas te jagen...
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
lucian

Re: Tunnelspotter in Duitsland krijgt geldboete

Bericht door lucian »

Je krijgt van de Duitsers zelfs het fotootje meegstuurd. Kan je jezelf mooi zien zitten :mrgreen:

En dat flitsen van een camera. Het gebeurt 's nachts wel eens een keer dat je een vonkje trekt aan de bovenleiding.
En geloof me daar kan geen fototoestel tegen op :lol:
Asterix

Re: Tunnelspotter in Duitsland krijgt geldboete

Bericht door Asterix »

1. Het flitsen in België gebeurt zowel langs voor- en achterzijde. Dit heeft louter te maken met de plaatsgesteldheid.

2. In Duitsland wordt er evengoed langs achter geflitst , denk maar aan de onbemande camera's.

3. Het is niet alleen belachelijk en kinderachtig om vanop een achterbank chauffeurs op de autosnelweg lastig te vallen, het is ook verboden: KB 01-12-1975: 7.2 De weggebruikers moeten zich zo gedragen op de openbare weg dat ze geen hinder of gevaar veroorzaken voor de andere weggebruikers, hierin begrepen het personeel dat aan het werk is voor het onderhoud van de wegen en de uitrusting langs de weg, de diensten voor toezicht en de prioritaire voertuigen.

4. Ik geloof geen snars van die cowboyverhalen over een pv "wegens poging tot zelfmoord". Zelfmoord is niet alleen niet meer strafbaar sinds een hele tijd, men zou dan ook moeten kunnen bewijzen dat u de wil had om dit te ondernemen.
Plaats reactie