problemen te Mechelen?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steve

Re: problemen te Mechelen?

Bericht door Steve »

Je kunt het ook zo bekijken: als een werkgever je om zoiets zou ontslaan (ondanks het afgeven van een attest dat de problemen zwart op wit bewijst!), is het misschien maar goed ook dat je weg bent bij zo'n kortzichtige werkgever...
eagleheart
Contacteer:

Bericht door eagleheart »

hoi,

Volgens het belgische wetboek is te laat komen door problemen met openbaar vervoer niet eens een geldige reden om iemand te ontslaan:)

gelukkig heb ik mij daar ook al kunnen beroepen!:p

mvg
Domien
dentheo

Bericht door dentheo »

eagleheart schreef:hoi,

Volgens het belgische wetboek is te laat komen door problemen met openbaar vervoer niet eens een geldige reden om iemand te ontslaan:)
Probleem blijft als NMBS "ontkent" dat er een probleem was....
Theo
Groeten vanop de Heide
LML

Bericht door LML »

Nuttige tip: Ook als je een bewijs hebt, onmiddellijk op uw werk er een kopie van maken. Kopie afgeven, originele zelf bijhouden.

Ik heb het zelf al meegemaakt dat bij m'n (vorige) werkgever m'n bewijs van de NMBS - dat ik fameuse vertraging had opgelopen met de dagdagelijkse trein die ik altijd nam en dus te laat was op het werk - voor m'n ogen kapot werd gescheurd. "Had dan maar ne trein vroeger genomen, dat had ge wel op tijd geweest", kreeg ik ronduit te horen... :roll:

Dat is al wel een 15-tal jaar geleden, maar sindsdien: van alle bewijzen/attesten - van wie of van wat het ook is - maak ik onmiddellijk een kopie en hou ik het originele zelf bij...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

Even terug naar het onderwerp: had ik nu niet op de radio gehoord dat er 's morgens vroeg problemen waren met de bovenleiding op lijn 53?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Plaats reactie