Geplaatst: 21 jun 2006, 18:06
uuuhh.....reglementering dient men toch altijd na te leven anders moet men er geen opstellen he. 

je kan de regels naleven volgens de letter of volgens de ziel, doe ze beide en zeker weten da je vertraging maakt1607 schreef:uuuhh.....reglementering dient men toch altijd na te leven anders moet men er geen opstellen he.
tja als werknemer moet jij er gewoon voor zorgen dat jij op uw werk geraakt, het argument ik heb geen trein telt bij ons ook niet als wij bijvoorbeeld om 3.00 s morgens beginnenConcurrent schreef:Een topic dat dus vlak voor m'n neus gestart is , geweldigEnfin ja , vind ook dat ze niet moeten gaan staken want heb weinig zin om met mijn eigen voituur tot daar te rijden!!
Als je wil staken, staak dan op een topzomerdag met de treinen naar zee, dat is beter. Laat die youngsters naar hun skijven luisteren. muziek voor allesbreak-driver schreef:ik hoop dat ze niet staken, ik wouw op die dag naar wetteren
En dan is de factor lijnkennis die zeer belangrijk isSteven schreef:je kan de regels naleven volgens de letter of volgens de ziel, doe ze beide en zeker weten da je vertraging maakt1607 schreef:uuuhh.....reglementering dient men toch altijd na te leven anders moet men er geen opstellen he.omdat bepaalde regels (meestal de kleine letterkes he) ook anders kunnen opgevat worden, nu ga ik hier ni over discusieren om de heel eenvoudige reden da het piet precies willen zijn of niet u kan leiden tot een eeuwenlang gesprek waar ieder zijn gelijk zal in halen
die vakbond die ga staken vertegenwoordigd enkel treinbestuurders en niets anders hoorDavy schreef:De beste manier om te staken is zoals bij de Lijn. Alles laten rijden maar de loketten dicht en de TBG geen controle meer doen.
Bussen gratis laten rijden is ook wel wat goedkoper dan treinen gratis laten rijden, hé!Davy schreef:De beste manier om te staken is zoals bij de Lijn. Alles laten rijden maar de loketten dicht en de TBG geen controle meer doen.
In de kranten staat het vol artikels over staking van de treinbestuurders op 29 juni.Steven schreef:die vakbond die ga staken vertegenwoordigd enkel treinbestuurders en niets anders hoorDavy schreef:
ik vrees dat wij voor de gemiddelde burger nog lang kop van jut zijn, eender welke soort staking het is.Bart schreef:In de kranten staat het vol artikels over staking van de treinbestuurders op 29 juni.Steven schreef:die vakbond die ga staken vertegenwoordigd enkel treinbestuurders en niets anders hoorDavy schreef:
In lezersbrieven van "het laatste nieuws" werden we weeral afgeschilderd voor alles wat niet deugt.
Ik begin daar stillaan genoeg van te krijgen.
Ook van die artikels vol onwaarheden.
Zo heb ik een artikel gelezen dat 35% van de vlaamse tb's zal staken![]()
.
Is totale onzin!!! 35% van de Vlamingen moet aan die enquete hebben meegedaan die sact-astb ons heeft gegeven. Dat is totaal iets anders.
Zowel ACOD,ACV,VSOA,OVS steunen deze actie niet!!!.
Ik denk persoonlijk niet dat er veel vlamingen lid zijn van het sact-astb, die deze staking/prikactie op poten gaat zetten.
Dus ik kan mij niet inbeelden dat er geen treinen zullen rijden in Vlaanderen. In de Walen daarintegen zou het best kunnen dat er daar een aantal treinen niet zullen rijden, of met serieuse vertragingen rijden. (omdat ze daar meer leden hebben, en het is tenslotte een waalse vakbond)
Dus voor ze op onze kop beginnen kakken, dat ze eerst eens deftige inlichtingen inwinnen.
Ah ge weet hetSteven schreef:Steven schreef:Steven schreef: Ik vrees dat wij voor de gemiddelde burger nog lang kop van jut zijn, eender welke soort staking het is.
steeds zal de treinbestuurder de schuld krijgen. ik kan je 1 dingen met je gevoel sta je zeker niet alleen in tegendeel