Pagina 2 van 2

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 16:22
door HLE 2302
Darko schreef:
Bibke schreef:TB was SL uit Tessenderlo.

Bron: HBvL Voorpagina wo 02 maat 2011.
Twas 1ne van depot hasselt ma wie menne collega was wist ik nog niet. En ken hem ook niet (ben dan ook ni van depot hasselt)
U bent treinbestuurder bij de NMBS veronderstel ik dan ?

greetz

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 16:51
door Robin
2346 staat in TW Antwerpen ;)

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 17:19
door Robin
foto van de 2346:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 17:25
door Darko
Ze gaan diene toch nemeer herstellen zeker? zou ook de moeite nemeer zijn

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 17:57
door 260689
Darko schreef:Ze gaan diene toch nemeer herstellen zeker? zou ook de moeite nemeer zijn
met de NMBS weet je nooit

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 17:58
door Brent
Darko schreef:Ze gaan diene toch nemeer herstellen zeker? zou ook de moeite nemeer zijn
En waarom nie? Dit zijn verre van versleten locs en na een goed onderhoud kunnen ze nog eens hoderdduizenden kilometers rijden... :wink:

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 18:17
door trainfreak
Brent schreef:
Darko schreef:Ze gaan diene toch nemeer herstellen zeker? zou ook de moeite nemeer zijn
En waarom nie? Dit zijn verre van versleten locs en na een goed onderhoud kunnen ze nog eens hoderdduizenden kilometers rijden... :wink:
Die 23 zal normaal niet meer hersteld worden, andere locs die nog goed waren hebben ze gewoon aan de kant gezet...

Nu weet ik wel niet hoe het zit met de verzekering. Iemand die meer weet over de procedures?

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 18:33
door Knipex
Brent schreef:En waarom nie? Dit zijn verre van versleten locs
Type 23 = niet ergonomisch, niet economish (lees energie efficient) en traag. >> klasseren aub

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 18:35
door Stef
Misschien gaat deze nog (bruikbare) onderdelen leveren voor andere 23'ers?

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 18:48
door HLE 2302
Knipex schreef:
Brent schreef:En waarom nie? Dit zijn verre van versleten locs
Type 23 = niet ergonomisch, niet economish (lees energie efficient) en traag. >> klasseren aub
En ook op gebied van bestuurderscomfort is het niet echt fantastisch te noemen. :P
Maar langs de andere kant hebben ze ook iets unieks, ze stralen toch dat laatste stukje nostalgie uit ...

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 19:23
door Darko
Ze worden allemaal snel uit dienst genomen.. dus zoveel duizenden km's gaan ze nemeer bollen se

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 19:24
door Shrek
HLE 2302 schreef:
Knipex schreef:
Brent schreef:En waarom nie? Dit zijn verre van versleten locs
Type 23 = niet ergonomisch, niet economish (lees energie efficient) en traag. >> klasseren aub
En ook op gebied van bestuurderscomfort is het niet echt fantastisch te noemen. :P
Maar langs de andere kant hebben ze ook iets unieks, ze stralen toch dat laatste stukje nostalgie uit ...
Ideaal dus in een treinenmuseum :wink:
btw: bestuurdersconfort = ergonomie...

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 20:10
door Bibke
Ik denk dat men een kostenraming moet maken om de schade te bepalen (voor de verzekering) maar van repareren zal wel niets meer in huis komen.

Re: ongeval wilsele

Geplaatst: 02 mar 2011, 21:18
door Darko
Bibke schreef:Ik denk dat men een kostenraming moet maken om de schade te bepalen (voor de verzekering) maar van repareren zal wel niets meer in huis komen.
Kdenk dat ook ja