Hoe zit dat met B-Cargo of logistics, hebben die ondertussen al papieren voor Nederland ?FLV-FGSP schreef:NMBS is geen toegelaten vervoerder in Nederland. Zij rijden Roosendaal (grens) - Roosendaal op het veiligheidsattest van NS.
Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
en wat gebeurt er dan voor Maastricht?FLV-FGSP schreef:NMBS is geen toegelaten vervoerder in Nederland. Zij rijden Roosendaal (grens) - Roosendaal op het veiligheidsattest van NS.
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Zoals flv-fgsp al zei: er wordt gereden op het veiligheidscertificaat van de NS.
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Om terug te keren naar het onderwerp, naar verluidt wordt dit binnenkort aangepast en zal de melding "Stopt niet in Schijnpoort" niet meer worden getoond.
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
In Antwerpen gaan ze beginnen of zijn ze bezig met mensen de volledige NS te leren. Omdat ze met tijd misschien naar Breda gaan rijden.
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Bedoel je het hele NS-net, de Nederlandse taal, het NS-jargon of...?...Peche schreef:In Antwerpen gaan ze beginnen of zijn ze bezig met mensen de volledige NS te leren.
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Je hebt op gebied van regels in het buitenland twee opties ofwel heb je toegang tot het hele net als treinbestuurder ofwel heb je beperkte toegang tot het net.
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Geheel NS-net reglementering.MaartendeJ schreef:Bedoel je het hele NS-net, de Nederlandse taal, het NS-jargon of...?...Peche schreef:In Antwerpen gaan ze beginnen of zijn ze bezig met mensen de volledige NS te leren.
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
En wat houdt dat voor Belgische treinbestuurders dan bijvoorbeeld in voor Nederland? Visé - Maastricht, Essen - Roosendaal - Amsterdam Centraal en de HSL-Zuid of zo?Steven schreef:Je hebt op gebied van regels in het buitenland twee opties ofwel heb je toegang tot het hele net als treinbestuurder ofwel heb je beperkte toegang tot het net.
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
die eerste 2 zijn grensbaanvakken dacht ik.Fles schreef:En wat houdt dat voor Belgische treinbestuurders dan bijvoorbeeld in voor Nederland? Visé - Maastricht, Essen - Roosendaal - Amsterdam Centraal en de HSL-Zuid of zo?Steven schreef:Je hebt op gebied van regels in het buitenland twee opties ofwel heb je toegang tot het hele net als treinbestuurder ofwel heb je beperkte toegang tot het net.
Ik denk niet dat bestuurders verder gaan dan daar tenzij de Thalys bestuurders in Antwerpen maar die kennen ook wel gans de reglementering denk ik, hoe het zit voor naar Roosendaal te rijden heb ik geen gedacht van.



Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Ik denk dat de Benelux tot Amsterdam gaat met belgische bestuurders (soms, niet altijd!)
Bij cargo tot Bad Bentheim, Emmerich en Venlo....
Bij cargo tot Bad Bentheim, Emmerich en Venlo....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Dat jullie hier even GOED notie van nemen!!
Fles schreef:En wat houdt dat voor Belgische treinbestuurders dan bijvoorbeeld in voor Nederland? Visé - Maastricht, Essen - Roosendaal - Amsterdam Centraal en de HSL-Zuid of zo?Steven schreef:Je hebt op gebied van regels in het buitenland twee opties ofwel heb je toegang tot het hele net als treinbestuurder ofwel heb je beperkte toegang tot het net.
als je bijvoorbeeld enkel tot Roosendaal of Maastricht kan rijden ken je grensbaanvakken en dat zijn zo al afzonderlijke situaties omdat ze telkens een overgang vormen tussen de ene en de andere reglementering.
Je hebt voor de benelux bestuurders die kennen tot het grensstation (zijnde Roosendaal) en je hebt er die het kennen tot Amsterdam.