Class 66 lelijk?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
5307

Bericht door 5307 »

en ik ben blij dat ik ook een dlc'er word 8)
Raf

Bericht door Raf »

Concurrent schreef:Mannekes toch , zoveel hinder van het lawaai binnen ja ?:P Ik vin het gebulder van de class66 ook serieus spectaculair
Ik ben eens benieuwd of je dat lawaai na 10 jaar Class 66 rijden nog zo spectaculair gaat vinden. Als men bij DLC van Antwerpen naar Aken rijdt, dan is dat héél want anders voor die Duitser die aflost in Aken, want die rijdt tot in vb Nurnberg en als je dan 10 tot 11 uur in dat lawaai moet zitten is de lol er ook af :?

En trouwens laat eens eerlijk zijn dat een 55'er, 51'er, DB232 of eender welke oude diesellok meer sound geeft dan dat geforceerd gebrom van een class66.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Concurrent schreef: Lawaai in de cabien , eenvoudig op te lossen door => oorstopjes
Ge moet wel alles quoten he :P ik heb zelfden last van lawaai in de cabine , tenzij het de analoge GSMR in Aken is...En over 10 jaar zijn we al lang van deze generatie lawaaimakers af :P
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Raf

Bericht door Raf »

5307 schreef:en ik ben blij dat ik ook een dlc'er word 8)
Véél succes, je zal het nodig hebben :?
paljas

Bericht door paljas »

5307 schreef:en ik ben blij dat ik ook een dlc'er word 8)
innige deelneming!
5307

Bericht door 5307 »

dank u 8)

waarom dan??? :wink:
paljas

Bericht door paljas »

ge zou goe zot moeten zijn...
Sander

Bericht door Sander »

Stille hint: binnen nu en een jaar hebben zowel ACTS als R4C Belgische machinisten nodig, dus... :wink:
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

De vraag staat al in de bladen. (Zie spoorwegjournaal.)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Concurrent

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander

Bericht door Sander »

Wieweet neemt zo'n leuke concurrent DLC wel over en dan zit je er alsnog bij! :wink:

Stel dat, als, misschien, ooit...
Concurrent

die kans is vrij klein want DLC en R4C zijn niet echt goede vriendjes:P
Steven

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:die kans is vrij klein want DLC en R4C zijn niet echt goede vriendjes:P
juist daarom, schakel de concurrentie uiit door ze gewoon over te nemen :-)
Raf

Bericht door Raf »

5307 schreef:dank u 8)

waarom dan??? :wink:
Daar kom je nog wel achter...Ik zou zeggen als je tb wilt worden, ga dan aub naar de NMBS. Daar zal je nog nog als een tb behandeld worden.
Indien dat niet goed afloopt kan je nog naar de privé (dat zal wel niet het geval zijn).

Indien je wenst als een vod behandeld te worden en géén privé leven te hebben en dit voor bitter weinig geld: ga dan bij Dillen en Lejeune werken :!:
Raf

Bericht door Raf »

Sander schreef:Wieweet neemt zo'n leuke concurrent DLC wel over en dan zit je er alsnog bij! :wink:

Stel dat, als, misschien, ooit...
Of misschien neemt DLC wel de concurrentie over :shock:
Ik mag er niet aan denken.
Plaats reactie