Concurrent schreef:Mannekes toch , zoveel hinder van het lawaai binnen ja ?:P Ik vin het gebulder van de class66 ook serieus spectaculair
Ik ben eens benieuwd of je dat lawaai na 10 jaar Class 66 rijden nog zo spectaculair gaat vinden. Als men bij DLC van Antwerpen naar Aken rijdt, dan is dat héél want anders voor die Duitser die aflost in Aken, want die rijdt tot in vb Nurnberg en als je dan 10 tot 11 uur in dat lawaai moet zitten is de lol er ook af
En trouwens laat eens eerlijk zijn dat een 55'er, 51'er, DB232 of eender welke oude diesellok meer sound geeft dan dat geforceerd gebrom van een class66.
Concurrent schreef:
Lawaai in de cabien , eenvoudig op te lossen door => oorstopjes
Ge moet wel alles quoten he ik heb zelfden last van lawaai in de cabine , tenzij het de analoge GSMR in Aken is...En over 10 jaar zijn we al lang van deze generatie lawaaimakers af
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar kom je nog wel achter...Ik zou zeggen als je tb wilt worden, ga dan aub naar de NMBS. Daar zal je nog nog als een tb behandeld worden.
Indien dat niet goed afloopt kan je nog naar de privé (dat zal wel niet het geval zijn).
Indien je wenst als een vod behandeld te worden en géén privé leven te hebben en dit voor bitter weinig geld: ga dan bij Dillen en Lejeune werken