infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
Re: infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
De Duitse spoorwegen zijn een vreemde mix van hypermodern en archaïsch, en soms wordt ook gewoon de kost te hoog geacht om iets te veranderen. Het zou me trouwens niet verbazen als het bij veel gevallen om statutaire ambtenaren gaat, en dat de overweg simpelweg wordt afgeschaft bij pensionering. Maar als je toch geen geschikte positie hebt voor iemand, kan je die maar beter laten doen wat hij altijd heeft gedaan...
Re: infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
Koop geen nieuwe treinen aan.
Maar renoveert ze.
Ik heb het hier over de ex-I rijtuigen
Maar renoveert ze.
Ik heb het hier over de ex-I rijtuigen
Re: infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
Dat heeft niets met het onderwerp te maken, het gaat over infrabel niet over de NMBS, gelieve on topic te blijven.vanmiegroet schreef:Koop geen nieuwe treinen aan.
Maar renoveert ze.
Ik heb het hier over de ex-I rijtuigen
Re: infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
Als werktrein ja maar die zijn al ouder dan mij en meer als dubbel zo oud als u, die zijn super dringend aan vervanging toe. ZE zijn bijna gelijk een auto die niet meer door de keuring geraakt.vanmiegroet schreef:Infrabel heeft nog I-rijtuigen
Re: infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
Dat nu ook weer niet.
Ge denkt dat een container dan de oplossing is?
Ge denkt dat een container dan de oplossing is?
Re: infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
Er zijn genoeg recentere rijtuigen ter beschikking die mits de nodige aanpassing kunnen gebruikt worden of infrabel overweegt om nieuw aangepaste treinen te laten maken voor deze mensen. Ze hebben trouwens geld genoeg, infrabel maakt elk jaar winst.vanmiegroet schreef:Dat nu ook weer niet.
Ge denkt dat een container dan de oplossing is?
Re: infrabel bespaart welke tips kan jij hen nog geven ???
Dat komt wel door bepaalde politieke beslissingen, als de overheid Infrabel dwingt om hun rijpadtarieven goedkoper te maken, om de NMBS (en de andere spoorwegbedrijven) iets meer ruimte te geven (de tarieven in België liggen een pakje boven die in Nederland, ter illustratie), dan vermindert snel Infrabels winst.
Een kleine verschuiving van de subsidiestroom, wat niet onmogelijk is gezien de economische situatie, zeker na de heronderhandelingen van de komende beheerscontracten, kan een serieuze invloed hebben op winst of verlies.
Een kleine verschuiving van de subsidiestroom, wat niet onmogelijk is gezien de economische situatie, zeker na de heronderhandelingen van de komende beheerscontracten, kan een serieuze invloed hebben op winst of verlies.