AM-96
Men moet gewoon ervoor zorgen dat zo een situaties tot het minimum worden beperkt, omdat dit misbreuk van 1ste klas in de hand werkt.
Vooral pubers (op lijn 50) vinden het tegenwoordig leuk om lawaai en zonder geschikt vervoersbewijs een ritje 1ste klas te komen doen.
Een goed voorbeeld is de Ir trein (3516) naar de Luchthaven (Via Aalst) van 16u32 te Gent-Sint-Pieters, vanaf Wetteren is het meestal koekenbak.
Dit is natuurlijk niet leuk voor de reizigers die wel een geldig vervoerbewijs 1ste klas hebben en er effectief voor betalen.
En neen, ik ben niet een reiziger 1ste klas met nen dikken nek, ik ben niet meer dan iemand anders.
Maar ik zou het gewoon leuker vinden moest er meer controle komen in 1ste klas want, er zijn tegenwoordig nog vele treinreizigers die bij het minste ongewenst een gratis ritje komen maken in 1ste klas, alhoewel er nog voldoende zitplaatsen zijn in 2de klas.
Vooral pubers (op lijn 50) vinden het tegenwoordig leuk om lawaai en zonder geschikt vervoersbewijs een ritje 1ste klas te komen doen.
Een goed voorbeeld is de Ir trein (3516) naar de Luchthaven (Via Aalst) van 16u32 te Gent-Sint-Pieters, vanaf Wetteren is het meestal koekenbak.
Dit is natuurlijk niet leuk voor de reizigers die wel een geldig vervoerbewijs 1ste klas hebben en er effectief voor betalen.
En neen, ik ben niet een reiziger 1ste klas met nen dikken nek, ik ben niet meer dan iemand anders.
Maar ik zou het gewoon leuker vinden moest er meer controle komen in 1ste klas want, er zijn tegenwoordig nog vele treinreizigers die bij het minste ongewenst een gratis ritje komen maken in 1ste klas, alhoewel er nog voldoende zitplaatsen zijn in 2de klas.
Laatst gewijzigd door Duikbril AM86 op 09 feb 2007, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
omdat ronny het al zei, ze maakte de fout door eerst de eerste klasse te leveren, die minder noodzakelijk zijn, dus effe tijdelijk tweede klasse maken tot de echte tweede klassers van de nieuwe leveringen er zijn he, anders zijn er tijdelijk te veel eerste klasse rijtuigen in dienst of ze moeten ze heel de tijd aan de kant houden, aangezien die rijtuigen hun eerste maanden best zoveel mogelijk km's doen kwestie van binnen de garantie eventuele fouten te vindenronny schreef:Dit zijn de nieuw afgeleverde M6 rijtuigen. Eerst worden de eerste klas rijtuigen opgeleverd, daarna pas de tweede klas. Om deze eerste klas rijtugen niet aan de kant te moeten laten staan tot ook de tweede klas rijtuigen worden geleverd, worden ze als versterking toegevoegd.
Mijn Ma is dat wel, bij haar zijn het niet de pubers die op haar zenuwen werken, maar wel de oude die zitten te zagen dat de trein vertraging heeft, terwijl ze bijna gratis rijden, en de Engelsen, die zich bewust in eerste klasse zetten en als ze dan gecontroleerd worden, is het van: Oh, it's first class!Duikbril AM86 schreef:Men moet gewoon ervoor zorgen dat zo een situaties tot het minimum worden beperkt, omdat dit misbreuk van 1ste klas in de hand werkt.
Vooral pubers (op lijn 50) vinden het tegenwoordig leuk om lawaai en zonder geschikt vervoersbewijs een ritje 1ste klas te komen doen.
Een goed voorbeeld is de Ir trein (3516) naar de Luchthaven (Via Aalst) van 16u32 te Gent-Sint-Pieters, vanaf Wetteren is het meestal koekenbak.
Dit is natuurlijk niet leuk voor de reizigers die wel een geldig vervoerbewijs 1ste klas hebben en er effectief voor betalen.
En neen, ik ben niet een reiziger 1ste klas met nen dikken nek, ik ben niet meer dan iemand anders.
Maar ik zou het gewoon leuker vinden moest er meer controle komen in 1ste klas want, er zijn tegenwoordig nog vele treinreizigers die bij het minste ongewenst een gratis ritje komen maken in 1ste klas, alhoewel er nog voldoende zitplaatsen zijn in 2de klas.
Ja, ik heb dat van de bewoners va G.B. ook al veel gezien en gehoord.Jonathan schreef:Mijn Ma is dat wel, bij haar zijn het niet de pubers die op haar zenuwen werken, maar wel de oude die zitten te zagen dat de trein vertraging heeft, terwijl ze bijna gratis rijden, en de Engelsen, die zich bewust in eerste klasse zetten en als ze dan gecontroleerd worden, is het van: Oh, it's first class!
Maar de pubers op lijn 50 zijn ook niet te onderschatten tegenwoordig!
Steven schreef:duikbril
dat rijtuig waar jij het over hebt is enkel het multifunctioneel rijtuig dat zo is, daar was vroeger een kleinste stukje eerste klas rokers, samen met tweede klas rokers, das het enige deel (bovenaan) dat veranderd is van eerste naar tweede.
het verschil in de MW 41 zit hem in beenruimte, bekleding (andere stof en tekening)
er zijn geen verschil in beenruimte
Dus koop je lucht in die stellen, als je 1ste klas kiest.OO-MSS schreef:Steven schreef:duikbril
dat rijtuig waar jij het over hebt is enkel het multifunctioneel rijtuig dat zo is, daar was vroeger een kleinste stukje eerste klas rokers, samen met tweede klas rokers, das het enige deel (bovenaan) dat veranderd is van eerste naar tweede.
het verschil in de MW 41 zit hem in beenruimte, bekleding (andere stof en tekening)
er zijn geen verschil in beenruimte
in de NS-ICR BeneluxSteven schreef:da de engelsen zich vergissen schijnt vooral door de omgekeerde aankleding van zetels te gaan, onze breaks hebben namaak leder in tweede en stof in eerste klasse
in engeland schijnt da overwegend omgekeerd te zijn
oorspronkelijk:
1ste klasse stof, tweede klasse simili,
sedert de renovatie:
1ste klasse leder, tweede klasse stof, maar rijtuig met stuurhut werd niet gerenoveerd, dus 2de klasse met simili
Re: AM-96
Om het terug over het topic te hebben... Vandaag in 2 AM-96'ers gezeten en er waren (in totaal) 6 buitendeuren buiten gebruik. Is dat toeval of iets wat wel vaker gebeurd bij dit type trein?
(mocht diegene meelezen die de stickertjes plakt: maak ze groter, opvallender en hang ze lager, 't is zielig om al die mensen te zien sukkelen vooraleer ze het papiertje zien hangen boven hun hoofd).
(mocht diegene meelezen die de stickertjes plakt: maak ze groter, opvallender en hang ze lager, 't is zielig om al die mensen te zien sukkelen vooraleer ze het papiertje zien hangen boven hun hoofd).