Ruben schreef:komend weekend: naar Antwerpen-Centraal voor de opening van de tunnel
de dienstregeling begin op 26.03 dus ik denk da de sporen op -2 pas maandag in gebruik zullen gaan en dat men dit weekend de volledige omschakeling zal uitvoeren in berchem
paljas schreef:Nee,, ik speel geen krachtbal. Ik ken zelfs de regels niet. Tis gewoon een plaats waar er goedkope pinten zijn. Maar ik lieg niet als ik zeg dat ik naar de krachtbal ga hé...
Ruben schreef:komend weekend: naar Antwerpen-Centraal voor de opening van de tunnel
de dienstregeling begin op 26.03 dus ik denk da de sporen op -2 pas maandag in gebruik zullen gaan en dat men dit weekend de volledige omschakeling zal uitvoeren in berchem
Tenzij je natuurlijk mensen kent van bij Infrabel die de zaterdag uitgenodigd zijn en mensen mogen meenemen...
hehe das een speciale rit he da is buiten categorie, heeft niks te maken met commercieel in dienst nemen op zich, da gebeurd met de allereerste trein van de nieuwe dienstregeling die naar beneden gaat he wat mij betreft of alles ok is weten we dus effectief maandag pas
- Vanavond thuis weekend vieren met biertje.
- Zaterdag meehelpen de TEE op te knappen.
- Zondag een opdracht voor school maken en wat dingen op internet zetten.
- Maandag responsiecolleges voor de tentamens. Daarna nog verder met de opdracht.
- Dinsdag een uitermate saaie, doch verplichte workshop over visie/ontwerp, waar we niks aan hebben omdat we de bijbehorende opdracht afgelopen woensdag al moesten inleveren.
etc.
Vrijdag: spel spelen + beetje modelbouw prutsen en tv zien
Zaterdag: voorbereidingen AMSAC-opendeurdag, evt spotten in de Gentse haven en deel huiswerk + modelbouw (indien tijd over)
Zondag: opendeurdag AMSAC, modelbouw en huiswerk zeker, evt wandeling in de Gentse haven