En? Wat doet ge dees weekend?
En? Wat doet ge dees weekend?
Ik vraag me eigenlijk af wat de meeste hier allemaal uitsteken in hun weekends behalve treintjes te fotograferen.
Bon, voor mij dees weekend:
-vanavond pintjes gaan pakken in 't stad
-morgen lang slapen
-morgenmiddag pintjes pakken op de krachtbal
-hoogstwaarschijnlijk zal het pintjes pakken op de krachtbal uitlopen tot de de zondagmiddag dus ik vrees dat de andere helft van mn bed met een vieze lippe zal lopen terwijl ik nog ergens de verdwaalde ziel aan het uitbeelden ben.
Bon, voor mij dees weekend:
-vanavond pintjes gaan pakken in 't stad
-morgen lang slapen
-morgenmiddag pintjes pakken op de krachtbal
-hoogstwaarschijnlijk zal het pintjes pakken op de krachtbal uitlopen tot de de zondagmiddag dus ik vrees dat de andere helft van mn bed met een vieze lippe zal lopen terwijl ik nog ergens de verdwaalde ziel aan het uitbeelden ben.
- e49memling
Morgen naar de Negende Dialectendag ("Dialect in het spel") in Mechelen. Zondag -tenzij een plotse weeromslag ten gunste, maar de kans daarop is ongeveer 0%) lekker thuisblijven, om elke contaminatie door het Hals carnaval te ontlopen. Anders wandelen van Moortsele naar Munkzwalm.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
hahaha, gij hebt een schoon leven gij ... en rijk da gij gaat worden ook nog. IK ga dees weekend bekomen van 7 vroeges (met een dag thuis ertussen) en maandag weer 5 vroeges ... Maar ik denk me es te laten aflossen in de midi deze weeke49memling schreef:Zaterdag: werken;
Zondag: werken;
maandag: werken...
en met een beetje chance moet ik de mannen van den ES niet oproepen![]()
![]()
![]()

Morgen en zondag waarschijnlijk wat werken aan eigen (informatica-gerelateerde) zaken waar ik mee bezig ben, en 's avonds voor de TV hangen. Zo gaat het quasi elk weekend trouwens. Daartussen zal ik ook nog wel wat werk moeten inhalen wat betreft lessen van de hogeschool.
Maandag pas om 8h uit de veren om mij met trein naar Aalst te begeven.
Maandag pas om 8h uit de veren om mij met trein naar Aalst te begeven.
Laatst gewijzigd door Dietrich op 16 mar 2007, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
die vrijdagis anders afgerond...5307 schreef:vr: naar de miniatuurclub Pacific trekken + daarna misschien eens naar stamcafé de BP gaan
za: lang uitslapen + repetitie muziekgroep + pc'ke zitten savonds
zo: lang uitslapen + huiswerk maken
ma: naar school trekken
pc'ke, de miniatuurclub is weg op beurs, was ik vergeten

- trainfreak
Toch iemand die durft zijn intiem leven bloot te gevennicken schreef:Pintjes drinken (Brugse zot)
Veel eten
papa z'n pc vermaken
en met m'n vriendin vrijen
gaan shoppen naart stad
en nog een bergje paperassen der door jagen

BTW: van middernacht tot 03.00 u. was het ook koekenbak, om de 20 minuten van bil. Niet bij mij maar op 't 6e verdiep en ik woon op 't 4e