Pagina 3 van 3
Geplaatst: 30 nov 2007, 23:50
door Speedy
dentheo schreef:Steven schreef:momenteel bestaat er nog geen europees rijbewijs, wij hebben een belgisch brevet om treinen te besturen. het logo van infrabel staat er op (dus niet dat van de nmbs)
Op het brevet zou kunnen, op de bijlage denk ik, moet eigenlijk NMBS staan en die moet je achterlaten als je van firma verandert. Dan is het praktisch hetzelfde als het europese voorstel....
Op 'geschiktheidsbrevet tot het besturen van een spoorvoertuig op de Belgische spoorinfrastructuur' (zo noemt het dus echt...) staat inderdaad het logo van Infrabel. Op de bijlagen inderdaad enkel dat van de werkgever : NMBS+ nog de gegevens vd directe werkgever (in mijn geval TCT Kust)
Denk dat als ik bv morgen bij R4C ga werken ik inderdaad m'n rijbewijs hou maar m'n bijlagen kwijt ben..
Geplaatst: 01 dec 2007, 00:13
door dentheo
Speedy schreef:dentheo schreef:Steven schreef:momenteel bestaat er nog geen europees rijbewijs, wij hebben een belgisch brevet om treinen te besturen. het logo van infrabel staat er op (dus niet dat van de nmbs)
Op het brevet zou kunnen, op de bijlage denk ik, moet eigenlijk NMBS staan en die moet je achterlaten als je van firma verandert. Dan is het praktisch hetzelfde als het europese voorstel....
Op 'geschiktheidsbrevet tot het besturen van een spoorvoertuig op de Belgische spoorinfrastructuur' (zo noemt het dus echt...) staat inderdaad het logo van Infrabel. Op de bijlagen inderdaad enkel dat van de werkgever : NMBS+ nog de gegevens vd directe werkgever (in mijn geval TCT Kust)
Denk dat als ik bv morgen bij R4C ga werken ik inderdaad m'n rijbewijs hou maar m'n bijlagen kwijt ben..
Inderdaad, ongelooflijk dat de vakbonden dit geacccepteerd hebben, ge hebt hiervoor zelf uw best gedaan....zou bij Privé niet pakken. Maar ja die zitten bij jullie in de directie (heeft blijkbaar ook nadelen)
