Pagina 3 van 3
Re: Stockholm & Lapland
Geplaatst: 28 okt 2009, 13:25
door Fles
Wover schreef:Die dan ook automatisch van spoorbreedte veranderende onderstellen heeft

?
Tuurlijk,
waarom niet? 
Re: Stockholm & Lapland
Geplaatst: 28 okt 2009, 21:21
door treinbruno
op zo'n lijntjes kan je wel hebben dat je vroeger aankomt dan vertrekt
leuk met nieuwjaar

2 keer vieren
Re: Stockholm & Lapland
Geplaatst: 30 okt 2009, 02:27
door Joeri
TKAB heeft 2 jaar geprobeerd om treinen te rijden tussen Boden en Haparanda, zonder succes (duur materieel: Nohab + 2 rijtuigen + generatorwagen, terwijl de bezeettingsgraad enigszins te wensen overliet), en VR rijdt al jaren niet meer naar Tornio. Zelfs doorgaande treinen daar gaan geen succes zijn, me dunkt.
Re: Stockholm & Lapland
Geplaatst: 30 okt 2009, 10:47
door Fles
Dan maar doorgaande bussen. Sjonge, EEN per uur moet toch kunnen?

Re: Stockholm & Lapland
Geplaatst: 30 okt 2009, 11:03
door Wover
Je vergeet dat het hier gaat om een gebied met 1.9 inwoners per km², waar moet die vervoersbehoefte vandaan komen

?
Als er hier in België al bussen leeg rondrijden met een dichtheid van 600 inwoners per km²...
Re: Stockholm & Lapland
Geplaatst: 30 okt 2009, 16:42
door treinbruno
Op de ofotenlijn stoppen de treinen toch ook in gehuchten van 10 inwoners
