http://www.youtube.com/watch?v=FyKe2iF2_sI
Vind ik de SNCF 't toch leuker doen

Natuurlijk, met een grote website is het onverantwoord om de dienst ICT voor alles verantwoordelijk te laten zijn. Dat zou een te grote druk op ICT leggen terwijl dat helemaal niet nodig is, want zoals je zelf al terecht aangeeft is het helemaal niet de dienst van ICT om te zorgen voor de juistheid, alleen voor de facilitatie van de diensten.stefanic schreef:AlexNL: Iedereen is verantwoordelijk voor zijn deel. Geen approval ed. ICT beheert het technische, en de verschillende eenheden beheren hun content. Er zijn natuurlijk wel guidelines naar styl, kleuren ed, maar concreet hoeft ICT niet te weten of de info die NMBS-mobility schrijft wel correct is. dat is HUN business, niet die van ICT.
En uiteraard is er veel volk dat aan de website zijn bijdrage levert, maar er was maar één persoon die probeerde te zorgen dat alles op technisch niveau ook wat gelijkloopt. En de site bestaat uit meerdere technisch onafhankelijke delen, die samenvloeien tot één website: het CMS waarin de platte content en de homepages beheerd worden, en daarnaast tal van andere servers met toepassingen: hafas nationaal, hafas internationaal, e-ticketing, Sefora (selectie prijsformule nationaal), stationsinformatie en tal van kleine toepassingen. Voor die toepassingen is er telkens een verantwoordelijke. Daar had ik als webmaster zelfs niets aan te zeggen, enkel te vragen of te suggereren.
Zoals Stefanic hierboven al zei, is de inhoud en structuur van de site eigenlijk niet veranderd.Presario schreef:Ik ben eerlijk gezegd niet onder de indruk. Vooral niet omdat het maar een halve vernieuwde site is...
bundel 2 werkt wel gewoon..."404 Page not found"
De pagina
'http://www.b-rail.be/nat/N/assets/downl ... 092009.pdf'
kan niet gevonden worden op de NMBS webserver.
De pagina werd mogelijk verwijderd, verplaatst, of misschien staat er een fout in het adres.
U vindt deze informatie (indien ze bestaat), op onze site "Reizen in België".