Pagina 236 van 424
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 10:39
				door wimkalmthout
				Goedemorgen,
als ik het zojuist goed heb gezien hier te Kalmthout werd de IC 4508 gereden door AM96.
Toch wel heel uitzonderlijk hier op lijn 12.
gr
Wim.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 10:48
				door dentheo
				Daarom vriendelijk getoeter tussen Kalmthout en Wildert...fotograaf ?
Binnen een half uur omgekeerde richting ?
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 11:27
				door Wout912
				dentheo schreef: ↑02 jun 2020, 10:48
Binnen een half uur omgekeerde richting ?
 
Inderdaad, momenteel is hij onderweg als IC 4533 terug naar Charleroi-Zuid.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 11:37
				door wimkalmthout
				en IC 4509 is met 1 klassiek stel (lijkt me warm nu).
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 11:54
				door 260689
				Wout912 schreef: ↑02 jun 2020, 11:27
dentheo schreef: ↑02 jun 2020, 10:48
Binnen een half uur omgekeerde richting ?
 
Inderdaad, momenteel is hij onderweg als IC 4533 terug naar Charleroi-Zuid.
 
Het zijn 2 AM96 die vroeger op de Luxemburg as werden gebruikt. 
Stellen van dienst zijn de 509 + 502.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 11:55
				door 260689
				wimkalmthout schreef: ↑02 jun 2020, 11:37
en IC 4509 is met 1 klassiek stel (lijkt me warm nu).
 
Stel 628
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 11:58
				door dentheo
				260689 schreef: ↑02 jun 2020, 11:54
Het zijn 2 AM96 die vroeger op de Luxemburg as werden gebruikt. 
Stellen van dienst zijn de 509 + 502.
 
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 jun 2020, 18:24
				door thejay
				260689 schreef: ↑02 jun 2020, 11:54
Wout912 schreef: ↑02 jun 2020, 11:27
dentheo schreef: ↑02 jun 2020, 10:48
Binnen een half uur omgekeerde richting ?
 
Inderdaad, momenteel is hij onderweg als IC 4533 terug naar Charleroi-Zuid.
 
Het zijn 2 AM96 die vroeger op de Luxemburg as werden gebruikt. 
Stellen van dienst zijn de 509 + 502.
 
En nu in de 4539 onderweg naar Charleroi.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 04 jun 2020, 18:15
				door ianryckewaert13
				thejay schreef:260689 schreef: ↑02 jun 2020, 11:54
Wout912 schreef: ↑02 jun 2020, 11:27
Inderdaad, momenteel is hij onderweg als IC 4533 terug naar Charleroi-Zuid.
 
Het zijn 2 AM96 die vroeger op de Luxemburg as werden gebruikt. 
Stellen van dienst zijn de 509 + 502.
 
En nu in de 4539 onderweg naar Charleroi.
 
Rijden ze heel de week die ritten of enkel 2 juni?
Verstuurd vanaf mijn motorola one met Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 04 jun 2020, 19:04
				door Jan-Mark
				ianryckewaert13 schreef: ↑04 jun 2020, 18:15
thejay schreef:260689 schreef: ↑02 jun 2020, 11:54
Het zijn 2 AM96 die vroeger op de Luxemburg as werden gebruikt. 
Stellen van dienst zijn de 509 + 502.
 
En nu in de 4539 onderweg naar Charleroi.
 
Rijden ze heel de week die ritten of enkel 2 juni?
Verstuurd vanaf mijn motorola one met Tapatalk
 
Neen da was enkel 2 juni
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 08 jun 2020, 18:59
				door Freken
				E3241 rijdt uitzonderlijk met een type 18 + M5 tussen Dendermonde en Kortrijk
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 12 jun 2020, 05:09
				door Lorre
				Vandaag rijdt E3602 en E3630 met de voorziene 2 MR96, maar 1 van de MR96 is een stel van de Luxemburg-reeks (501) en dat is voor deze verbinding toch vrij uitzonderlijk
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 12 jun 2020, 17:54
				door thejay
				De 1837 FN 16:06 -> FSD reed met 1 break, de 391 ipv reeks 18 + M6.
Nodeloos te zeggen dat de 1,5 meter niet gerespecteerd kon worden.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 12 jun 2020, 20:02
				door Wout912
				thejay schreef: ↑12 jun 2020, 17:54
De 1837 FN 16:06 -> FSD reed met 1 break, de 391 ipv reeks 18 + M6.
Nodeloos te zeggen dat de 1,5 meter niet gerespecteerd kon worden.
 
De M6-rijtuigen werden trouwens vervangen voor deze rit (1837) omdat ze tijdens hun vorige rit als IC 1814 beperkt waren tot Gent-Dampoort. De reden is mij hiervan niet bekend. 
Deze avond werd de 391 voor zijn rit als IC 1818 (Oostende - Antwerpen) in Oostende gekoppeld met de 421, wat bij de pendelaars die 1,5 afstand wilden houden hoogstwaarschijnlijk werd geapprecieerd.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 12 jun 2020, 23:19
				door Freken
				Wout912 schreef: ↑12 jun 2020, 20:02
thejay schreef: ↑12 jun 2020, 17:54
De 1837 FN 16:06 -> FSD reed met 1 break, de 391 ipv reeks 18 + M6.
Nodeloos te zeggen dat de 1,5 meter niet gerespecteerd kon worden.
 
De M6-rijtuigen werden trouwens vervangen voor deze rit (1837) omdat ze tijdens hun vorige rit als IC 1814 beperkt waren tot Gent-Dampoort. De reden is mij hiervan niet bekend.
 
Door een technisch defect aan de type 18 kon er niet meer met reizigers gereden worden, er werd voor de herbenuttiging dan maar 1 break reservematerieel uit Antwerpen ingezet waardoor de bezettingsgraad tijdens de (corona)spits vrij hoog lag.