Re: AM-96
Geplaatst: 10 nov 2010, 10:57
Zelf kan ik me eigenlijk niet herinneren dat ik al een kapotte binnendeur gezien heb in een MS96 of I11...
't Ging me dan ook om de buitendeuren. Binnendeuren bij MS-96 of I11 heb ik al 1 of 2 keer meegemaakt, alles kan wel een keer kapot. Vroeg me gewoon af of het toeval was dat er zoveel buitendeuren bij AM96 kapot waren, of dat er misschien iets structurelers aan de hand is.MIVB-reiziger schreef:Zelf kan ik me eigenlijk niet herinneren dat ik al een kapotte binnendeur gezien heb in een MS96 of I11...
I I11 al wel eens gezien. Maar niet vaak (ik zit er iedere dag in).MIVB-reiziger schreef:Zelf kan ik me eigenlijk niet herinneren dat ik al een kapotte binnendeur gezien heb in een MS96 of I11...
Zaterdag nog op een MS96 gezeten met een defecte binnendeur, valt wel nog af en toe eens voor ... ergens is het normaal dat alles wat veel gebruikt word eens kapot gaat.rvdborgt schreef:I I11 al wel eens gezien. Maar niet vaak (ik zit er iedere dag in).MIVB-reiziger schreef:Zelf kan ik me eigenlijk niet herinneren dat ik al een kapotte binnendeur gezien heb in een MS96 of I11...
Groetjes,
Rian
Op de benelux heb je dit ook.Stef schreef:Er zijn nog altijd een hoop mensen die deze binnendeuren "vermassacreren". Die hebben het nog altijd niet door dat dit een automatische deur is die met een simpele klik opengaat. Ze trekken en sleuren maar aan die deuren... Niet moeilijk dat die deuren daarvan kapot gaan...
Bij de M6 rijtuigen zijn de binnendeuren wel ook vaak kopot vind ik.rvdborgt schreef:I I11 al wel eens gezien. Maar niet vaak (ik zit er iedere dag in).MIVB-reiziger schreef:Zelf kan ik me eigenlijk niet herinneren dat ik al een kapotte binnendeur gezien heb in een MS96 of I11...
Groetjes,
Rian
Deze gaan idd naar Mechelen, normaal hing er tussen elke MS een wagon klopt dit?Marcad schreef:Halo,
Gezien vandaag in Namen op een spoor voor de station (Aarlen kant), 4 MS96 met o.a. de 506 en de 502 (ongeval van Aarlen).
Misschien op weg naar Mechelen voor reparatie.
Groeten
Marcad
Voor zover ik weet is/was Mechelen voor lange tijd gewoon vol geparkeerd.Joeri schreef:Gaan die nu pas naar Mechelen? Stonden ze zo lang in Aarlen op vraag van het parket, of heeft de NMBS materieel op overschot?
506 staat ondertussen in Mechelen, alsook de 508 en 502:Robin schreef:Deze gaan idd naar Mechelen, normaal hing er tussen elke MS een wagon klopt dit?Marcad schreef:Halo,
Gezien vandaag in Namen op een spoor voor de station (Aarlen kant), 4 MS96 met o.a. de 506 en de 502 (ongeval van Aarlen).
Misschien op weg naar Mechelen voor reparatie.
Groeten
Marcad
Geloof jij dat nu zelf?Robin schreef:Ook te weinig personeel ligt wss ergens bij de redenen dat ze die stellen daar hielden.