Goed op tijd, geen problemen.
Enkel in Noord een kleine vertraging op mijn tweede trein.
We bolden vlot over de e19 en alles zat daar goed vast.

tot later,grts
o
Maandagavond te Brussel-Noord de 3639 richting de Panne genomen. 1x M6 stam & zonder gedeelte Kortrijk!Steven schreef:Weinig problemen met het treinverkeer moet je verstaan als dat er bovenop de klassieke ochtendspits weinig extra's te melden zijn. Dat er een trein met M6 uitvalt horen we het hele jaar door dus ook als er GEEN sneeuw is. Verder zijn er ook de klassieke vertragingen die we zien op dagen zonder sneeuw. Kortweg die paar cm sneeuw van deze ochtend veroorzaken geen extra last voor het treinverkeer.
In het noorden van Provincie Antwerpen , Kalmthout vanmorgen 10 cm.Bibke schreef:Hier in het hoge noorden van Limburg (Wo 16u50) nog steeds geen sneeuw.
Inderdaad heerlijk... ik heb 2 uur in de bus gezeten op een traject dat normaal slechts een half uurtje duurt...AlexNL schreef:Hier op de wegen was het wel drukker, en van wat ik heb begrepen vooral rondom de steden (toegangswegen)... verschillende collega's klaagden erover dat ze een half uur langer erover deden om vanaf de ringwegen naar de plek van bestemming (centrum Rotterdam) te komen... heerlijk dan, dat OV.